• Ik ben vandaag met de overbuurmeisjes (zijn als zusjes voor me, zijn één jaar jonger) naar Bobbejaanland geweest. Dat was echt geniaal, in iedere waterattractie werd ik zeiknat, bijna niemand werd nat, echt alleen ik. Water hates me.D:
    Maar eh, ergens binnen heb je zo de "Banana Shake", ik stond daar met die twee vooraan in de rij, pakt ineens de jongen die daar staat me vast en duwt hij me tegen die meetlat. Zegt hij zo; 'Tja, eigenlijk ben je te klein.' (Ik ben echt wel groot genoeg, ik ben zelfs lang!) Dus ik speelde maar mee; 'Ik weet het, maar ik word graag nat.' Hij schoot dus nogal hard in de lach, hij was best jong (en schattig, best leuk) dus kon hij die humor wel hebben. 'Omdat je zo'n leuk en mooi meisje bent, mag je er dan alsnog in,' was zijn antwoord. Dat was echt grappig, toen ik erna uit wilde stappen, kwam hij me ook echt helpen en reikte hij mij zijn hand aan.
    Daarna ging ik naar de Revolution, stapte ik weer uit en ging een andere man/jongen die daar werkte aan de andere kant staan, terwijl ik er makkelijk doorging, maakte hij een buiging en noemde hij me prinses.:'D

    Nah, de eerste was leuker.(joehoe)

    Maar toen ik in de rij stond, wilde ik af en toe wat aan mijn moeder vragen, die wat verderop zat. Dat ging alleen natuurlijk niet zo makkelijk, maar zij en ik kunnen ons best makkelijk duidelijk maken d.m.v. gebaren. Stiekem wilde ik altijd al heel graag gebarentaal leren, zoals dove mensen communiceren, nu mag ik van mama daar een officiële cursus voor volgen, echt awesome.:9~
    Ik kan mijn naam al spellen -voelt zich vet stoer-.:3

    Dus, wat hebben jullie vandaag gedaan?(cat)


    everything, in time

    Héhé, ik ben vandaag gaan zwemmen. (cat) Gebarentaal lijkt me ook wel cool om te leren, mijn vriendinnen en ik bedachten vroeger altijd gebaren om in de les naar elkaar te zenden. Dingen als 'saai' en zo. (krul)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik heb de hele dag liggen huilen omdat ik je zo miste! (huil)

    Omg ja bobbejaanland is zo leuk, daar ben ik met school geweest. Ik heb btw een film gekeken in de hitte van de zon, lol.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    I love de Dreamcatcher& de Sledgehammer& de Typhoon. =D

    Ik kan ook mijn eigen naam spellen (krul)
    Paar goede voornemens voorgenomen, eindelijk van mijn luie reet afgekomen en een half uurtje gedanst, heel seizoen 2 van Benelux Next Topmodel terug gekeken #faal, geschreven en mezelf inschrijven voor proeflessen op een dansschool :3


    Let it come and let it be

    in antwerpen kan je aan het lessius vlaamse gebarentaal leren, alsof je een vreemde taal leert zoals engels, tsjechisch of chinees :Y)
    Btw, ik kan een beetje smog, dat is spreken met ondersteuning van gebaren :Y)

    [ bericht aangepast op 2 aug 2011 - 21:23 ]


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik ben een paar weken geleden in Bobbejaanland geweest. ^^ Wat een geflirt heb je gehad daar. :S Haha, het is wel grappig. ;P Ik had een jongen bij dus ik had dat niet. :)

    Ik heb nog een maand geleden ofzo een gebarentaalboekje gekocht. xD Welke gebarentaal ga je leren? De internationale gebarentaal of de Nederlandse ofzo? Dat boekje dat ik heb is voor Nederlandse gebarentaal. Had wel liever internationaal mja.


    Ik wil een tuin vol egels

    ooh leuk hahah!
    En ik heb zelf huis opgeruimd en beetje buiten op het balkon gezeten en een boek gelezen :')


    As travars

    hahha, vet tof!


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    AngelFox schreef:
    Ik ben een paar weken geleden in Bobbejaanland geweest. ^^ Wat een geflirt heb je gehad daar. :S Haha, het is wel grappig. ;P Ik had een jongen bij dus ik had dat niet. :)

    Ik heb nog een maand geleden ofzo een gebarentaalboekje gekocht. xD Welke gebarentaal ga je leren? De internationale gebarentaal of de Nederlandse ofzo? Dat boekje dat ik heb is voor Nederlandse gebarentaal. Had wel liever internationaal mja.


    Aawh, zonde van die jongen zeg, haha.:3

    Eh, nee, meer als in doventaal.(:


    everything, in time

    Halve dag slapen
    Tv-kijken en computeren
    + ik vind het echt cool als iemand gebarentaal kent (:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Hahaha, super leuk!
    Lijkt me ook wel gaaf om te kunnen doen!
    Maar ik ben vandaag lekker wezen zwemmen! (:


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Water in Bobbejaanland haat mij ook. Of, nouja dat was 6/7 jaar geleden ofzo. Ik kwam uit zo'n wildwaterbaanding. Ik was zeiknat dat ik zelfs in een of ander winkeltje kleding moest kopen ._.
    Maarja, van wat ik me nog kan herinneren is Bobbejaanland leuk :d

    En mijn dag was gewoon.. mijn dag:
    Half 3 wakker worden, wat best laat is :x
    Tv kijken
    'Ontbijten' om half 4
    Gedoucht
    Computer aangezet
    Dingen op de computer gedaan
    Half 7, ontbijtkoek gegeten
    Gecomputerd tot nu
    En nu ga ik slapen.
    Mijn interessante dag (krul)


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Klinkt leuk :'D
    Ik heb m'n nagels gelakt, meegeholpen in de tuin, therapie, boodschappen... En that's it.