Maar eh, ergens binnen heb je zo de "Banana Shake", ik stond daar met die twee vooraan in de rij, pakt ineens de jongen die daar staat me vast en duwt hij me tegen die meetlat. Zegt hij zo; 'Tja, eigenlijk ben je te klein.' (Ik ben echt wel groot genoeg, ik ben zelfs lang!) Dus ik speelde maar mee; 'Ik weet het, maar ik word graag nat.' Hij schoot dus nogal hard in de lach, hij was best jong (en schattig, best leuk) dus kon hij die humor wel hebben. 'Omdat je zo'n leuk en mooi meisje bent, mag je er dan alsnog in,' was zijn antwoord. Dat was echt grappig, toen ik erna uit wilde stappen, kwam hij me ook echt helpen en reikte hij mij zijn hand aan.
Daarna ging ik naar de
Nah, de eerste was leuker.(joehoe)
Maar toen ik in de rij stond, wilde ik af en toe wat aan mijn moeder vragen, die wat verderop zat. Dat ging alleen natuurlijk niet zo makkelijk, maar zij en ik kunnen ons best makkelijk duidelijk maken d.m.v. gebaren. Stiekem wilde ik altijd al heel graag gebarentaal leren, zoals dove mensen communiceren, nu mag ik van mama daar een officiële cursus voor volgen, echt awesome.
Ik kan mijn naam al spellen -voelt zich vet stoer-.
Dus, wat hebben jullie vandaag gedaan?
everything, in time