• BAM:D

    5 Boys, 1 Band, 1 Dream, One Direction.



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 aug 2011 - 19:50 ]


    What's so bad about being different?

    riverdale schreef:
    (...)haha leuk xd maar ik heb deze hele vakantie nog niks gedaan en dan opeens trainen, en ik heb nu een nieuwe trainer en die vind het nogal leuk om ons te laten lopen, want hij is ook prof voetballer geweest haha

    ugh, ik hààt lopen! ;o ik doe hockey, en mijn ex-trainer was echt een sadist, die hield ervan om ons te laten afzien en ons te vernederen, echt abnormale vent! ;o
    ik heb trouwens ook nog niet zo veel gedaan hoor, behalve afspreken met vrienden, feesten & surfen ;3


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    ChelseaPayne schreef:
    oké het gaat dom klinken maar wat zijn folders? ik ben van Belgie misschien dt ik het daarom niet weet :D en ik verdien ook best wel goed hoor , maar dat interesseert jullie misschien niet xd
    uhm gewoon reclame bladen enzo hahaha

    [ bericht aangepast op 2 aug 2011 - 20:34 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik raad jullie trouwens allemaal aan om in de thuiszorg te gaan werken in de vakantie. Betaald beter dan de meeste dingen. En ik mag heel vaak een uur tot 2 uur eerder weg en die krijg ik doorbetaald. Dus als ik 3 uur ergens moet werken werk ik er misschien 1,5. Eerder wegmogen + koffie drinken & kletsen met oude mensen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    hahaha oké, goed dat ik het weet xd


    i'm broken, do you hear me.

    NeedYouNow schreef:
    (...)

    Dat weet ik niet preciess.
    Maarik weet dat ik in de maand opp zo'n 140 euro zit.
    en dan 1x perweek werken..
    Men die mensen betalen goed.

    iknow (:
    maar het is al bijna zo goed als geregeld dat ik bij mij pa vakantiejob ga doen, en het is echt een easy job (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    robiinnx schreef:
    ik ben ook 15 hoor haha,
    22 dec word ik 16


    Ik word 3 Juli 16 xD


    What's so bad about being different?

    West schreef:
    (...)
    ugh, ik hààt lopen! ;o ik doe hockey, en mijn ex-trainer was echt een sadist, die hield ervan om ons te laten afzien en ons te vernederen, echt abnormale vent! ;o
    ik heb trouwens ook nog niet zo veel gedaan hoor, behalve afspreken met vrienden, feesten & surfen ;3
    haha ik had normaal echt goede conditie, maar omdat ik nisk gedaan heb ik dat best wel achteruit gedaan, en het enige wat ik heb gedaan is lekker niksen in egypte, en met paar vrienden afgesproken


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    zo nog even de liedjes naar iemand toegestuurd die ze ook wou hebben ;3


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Ik word 11 April 18. Auto rijden! *O*


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    riverdale schreef:
    (...)haha ik had normaal echt goede conditie, maar omdat ik nisk gedaan heb ik dat best wel achteruit gedaan, en het enige wat ik heb gedaan is lekker niksen in egypte, en met paar vrienden afgesproken

    ik heb door blessures geen conditie meer (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    haha de aardige mensen uit mijn team vroegen vandaag weer eens; Sanne waarom ben je zo klein? en dan antwoord ik; omdat ik dat leuk vind (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik heb dus amper wat gedaan in de vakantie.
    Al mmn vriendinnen zijn zowat op vakantie dus daar kan ik niet mee afspreken..
    En een beetje gechillt voordat mijn vriendinnen... en toen ging een man de politie bellen omdat we te luidruchtig warenxD


    What's so bad about being different?

    West schreef:
    (...)
    ik heb door blessures geen conditie meer (:
    ohja ik had vorig jaar ook een blessure, daarna had ik ook geen conditie meer haha


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    West schreef:
    (...)
    in België mag je normaal pas vanaf je 16e werken, daarom dat ik 'te jong' ben --'


    ooww vandaar ik dacht al haha:$


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    ik word 16 op 5 maart, btw (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."