normaal werk ik ook nooit zolang, maar het was braderie op de camping dus ik moest lang blijven ^^
ah ja oke, dat verklaard veel. ik werk bij feesten zo opdienen en morgen in een taverne daarvan, maar man ik had eens van één uur in de middag tot half drie s'avonds gewerkt dat was echt te lang maar ik had natuurlijk wel wat verdient ^^
ah ja oke, dat verklaard veel. ik werk bij feesten zo opdienen en morgen in een taverne daarvan, maar man ik had eens van één uur in de middag tot half drie s'avonds gewerkt dat was echt te lang maar ik had natuurlijk wel wat verdient ^^
japs dat wel,
morgen moet ik om 5 uur beginnen, en daarvoor nog even naar de kermis
Ik zat met chasing cars in mijn hoofd, en achter was niemand dus ik ging daar tafeltjes poetsen, en dat liedje heel zachtjes zingen. En ineens op de radio DAT LIEDJE. Ik kon echt wel gillen haha, en grenade kwam ook nog langs
japs dat wel,
morgen moet ik om 5 uur beginnen, en daarvoor nog even naar de kermis
wel leuk da je dan eerst naar de kermis kunt gaan ik moet morgenmiddag beginnen tot zeven normaal als het niet te druk wordt maar aan het weer van nu te zien gaat dat mee vallen xd
Ik zat met chasing cars in mijn hoofd, en achter was niemand dus ik ging daar tafeltjes poetsen, en dat liedje heel zachtjes zingen. En ineens op de radio DAT LIEDJE. Ik kon echt wel gillen haha, en grenade kwam ook nog langs
omg, ik heb dat ook al gehad, dat is echt fucking eng ;o
He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."