BAM:D 5 Boys, 1 Band, 1 Dream, One Direction.
[ bericht aangepast op 2 aug 2011 - 19:50 ]
What's so bad about being different?
riverdale schreef: oké nu ben ik even douchen want ik voel me vies ik douche nooit lang dus ik ben zo weer terug denk ik! totzooo xoxo
Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.
HeffronDrive schreef: (...) Hij tweet niet meer.
West schreef: Niall singing Next 2 You - Chris Brown ft. Justin Bieber oh, ik had al eens een filmpje gevonden toen hij dat zong maar dat was zonder geluid, dus bedankt om da hier ook op te zetten ^^ i'm broken, do you hear me.
i'm broken, do you hear me.
West schreef: (...) indeed (: toch blijft Harry my favorite ;d
There is nothing more badass than being yourself
ChelseaPayne schreef: (...) oh, ik had al eens een filmpje gevonden toen hij dat zong maar dat was zonder geluid, dus bedankt om da hier ook op te zetten ^^
He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."
NeedYouNow schreef: (...) Hahaha okaay. Of hij is met Matt weer over Pussy's aan het pratenxD
HeffronDrive schreef: (...) Whaha!
ha ik had al verwacht dat jullie bij topic 10 zouden zijn haha ik heb 8 uur gewerkt vandaag o.0
It's like I'm finally awake - One Direction.
Ik moet ff mn laptop opnieuw opstarten brb. xx
wow, ik kijk ook al tegen morgen op, dan begin ik met vakantie werk hoop dat dat toch wat mee valt achtuur is best lang vind ik
ChelseaPayne schreef: i like liam, maar eigenlijk hebben ze allemaal iets speciaal waardoor, one direction zo leuk is vind ik (:
robiinnx schreef: ha ik had al verwacht dat jullie bij topic 10 zouden zijn haha ik heb 8 uur gewerkt vandaag o.0
ChelseaPayne schreef: wow, ik kijk ook al tegen morgen op, dan begin ik met vakantie werk hoop dat dat toch wat mee valt achtuur is best lang vind ik
Snickers schreef: (...) Wat doe je ook alweer?
NeedYouNow schreef: (...) Ja we weten het maar nooit met Meneer Harry Styles