• Members of the WAG-gang

Atelophobia - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    Release - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Reduce - Elena - WAG van David Villa.
    Bailarina - Marjolien - WAG van Yoann Gourcuff.
    Chaperon - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Charmer - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Memento - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Lionel - Amber - WAG van Lionel Messi.
    HazzaStyles - Nikki - WAG van Cesc Fabregas.

[ bericht aangepast op 2 aug 2011 - 14:05 ]

Tears are words the heart can't say.

HazzaStyles schreef:
    Weetja dat ik begin te denken da tik 1 van deze dagen ga binnenkomen en ga mogen zeggen het is gedaan, ze is dood. Ik denk het niet alleen, ik begin het stilletjes aan te geloven.

Ik wil je geen valse hoop geven, maar misschien helpt het wel een beetje.
    Het is nu 4 of 5 jaar geleden dat mijn opa in het ziekenhuis lag en dat ze hem nog 1 week te leven gaven, hij had allemaal problemen met zijn hart enzo.. Ondanks dat het zo slecht ging en dat ze dachten dat het maximaal een week zou duren leeft hij nog steeds. Dus ook al gaat het zo slecht, je weet maar nooit..

No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

Maar ik ga jullie niet langer ambeteren met al dit gedoe. Want een hele week komt er al niks anders meer uit dan allemaal dit. E, voor jullie moet dat ook niet leuk zijn. Mss tot morgen. Als ik zie ten minste.
    ByeBye lieverds, ik hou van jullie. Heel veel. Ik heb heel veel aan jullie! Sleepwell <3
    (heart2)

Slaaplekker lieve Nikki <3

Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

Release schreef:
    (...)

Ik wil je geen valse hoop geven, maar misschien helpt het wel een beetje.
    Het is nu 4 of 5 jaar geleden dat mijn opa in het ziekenhuis lag en dat ze hem nog 1 week te leven gaven, hij had allemaal problemen met zijn hart enzo.. Ondanks dat het zo slecht ging en dat ze dachten dat het maximaal een week zou duren leeft hij nog steeds. Dus ook al gaat het zo slecht, je weet maar nooit..

Ik ben banger dat ze nu zelf gaat opgeven. Ze was weer heel negatief ook voor de minuten die haar maar zag.

Ik vind het helemaal niet erg hoor (: Je weet dat ik er altijd voor je ben, dus ook nu, nu het allemaal niet zo goed gaat.
    Love you en Slaap lekker meisje. <3

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

HazzaStyles schreef:
    (...)
    Ik ben banger dat ze nu zelf gaat opgeven. Ze was weer heel negatief ook voor de minuten die haar maar zag.

Hmm okee, ja die kans zit er natuurlijk ook in..
    Maar ja, ik dacht ik vertel het eventjes, misschien had je er wat aan (:

Sleepwell lieverd <3<3(heart2)

weet je hea, toen ik in Walibi was met mijn vriendinnen zaten we in van die ronde bootjes en zaten we met 4 andere jongens die we niet kende. En aan het einde waren hun heel nat en wij niet. Dus hun zo, 'ja eigenlijk moeten hun nu ook nat he' zegt zo'n andere jongen 'als ze al naar mij kijken worden ze al nat" toen moesten ik en mijn naamgenootje heel hard lachen. De andere hoorden het niet (joehoe)

Sorry dat moest ik even vertellen.

Memento schreef:
    weet je hea, toen ik in Walibi was met mijn vriendinnen zaten we in van die ronde bootjes en zaten we met 4 andere jongens die we niet kende. En aan het einde waren hun heel nat en wij niet. Dus hun zo, 'ja eigenlijk moeten hun nu ook nat he' zegt zo'n andere jongen 'als ze al naar mij kijken worden ze al nat" toen moesten ik en mijn naamgenootje heel hard lachen. De andere hoorden het niet (joehoe)

Dat is ook echt te grappig. x'D

Chaperon schreef:
    (...)

Dat is ook echt te grappig. x'D

klopt :Y)

Ik ben dood en echt doodmoe.

ga slapen (:

het is te warm om al te gaan slapen.

Memento schreef:

Hahahaha, das best geniaal

Nog maar 170 posts Esther, haha.

Chaperon schreef:
    het is te warm om al te gaan slapen.

hm balen (cat)