• Members of the WAG-gang

    Atelophobia - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    Release - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Reduce - Elena - WAG van David Villa.
    Bailarina - Marjolien - WAG van Yoann Gourcuff.
    Chaperon - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Charmer - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Memento - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Lionel - Amber - WAG van Lionel Messi.
    HazzaStyles - Nikki - WAG van Cesc Fabregas.


    [ bericht aangepast op 2 aug 2011 - 14:05 ]


    Tears are words the heart can't say.

    Tja nu lukt het voor mij niet want morgen moet ik weg en ik hoop donderdag naar het ziekenhuis te kunnen geen en vrijdag heeft zij een trouw en zo gata het maar door dsja.


    Tears are words the heart can't say.

    Oh, op zo'n manier. Misschien vind je ergens even tijd om elkaar te bellen? Dat zou al een hoop doen, lijkt me (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    jha idd.


    Tears are words the heart can't say.

    Alohaa


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    hey Reina (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    hey Reina <3


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Verdomme he. Gisterenw as ze zo goed ik was doodsgelukkig ze leek ineens echt zo vooruit te zijn gegaan. Vanmiddag wat slechter en kom je 's avonds toe ligt er ander op die kamer en is alles weer bij 0. Hartbewaking. Alleen de naam al. En de gang is in het rgijs donkergrijs, precies of het is de weg naaar de dood. En je mag er niet zomaar binnen. Aanbellen enz met automatische deuren. Pf.


    Tears are words the heart can't say.

    Heey Reina (:


    Tears are words the heart can't say.

    HazzaStyles schreef:
    Verdomme he. Gisterenw as ze zo goed ik was doodsgelukkig ze leek ineens echt zo vooruit te zijn gegaan. Vanmiddag wat slechter en kom je 's avonds toe ligt er ander op die kamer en is alles weer bij 0. Hartbewaking. Alleen de naam al. En de gang is in het rgijs donkergrijs, precies of het is de weg naaar de dood. En je mag er niet zomaar binnen. Aanbellen enz met automatische deuren. Pf.


    Dat is echt zo kut. Gaat het eindelijk de goede kant op, dan dit.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    HazzaStyles schreef:
    Verdomme he. Gisterenw as ze zo goed ik was doodsgelukkig ze leek ineens echt zo vooruit te zijn gegaan. Vanmiddag wat slechter en kom je 's avonds toe ligt er ander op die kamer en is alles weer bij 0. Hartbewaking. Alleen de naam al. En de gang is in het rgijs donkergrijs, precies of het is de weg naaar de dood. En je mag er niet zomaar binnen. Aanbellen enz met automatische deuren. Pf.


    Och Yukkels. Wat rot zeg):
    Ze zeggen altijd: na regen komt zonneschijn. Maar de zonneschijn duurt bij jou wel erg lang ):


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Pff weet je elke keer dat het goed gaat is het ineens weer bam. Het begint steeds slechter te voelen. Vanaf ik die gang zag lreeg ik al een hartverzaking bijna. Lisa viek toen al bijna flauw.


    Tears are words the heart can't say.

    Oke, misschien is het slecht getimed. Maar:
    One big secret * One direction

    proloog


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    HazzaStyles schreef:
    Verdomme he. Gisterenw as ze zo goed ik was doodsgelukkig ze leek ineens echt zo vooruit te zijn gegaan. Vanmiddag wat slechter en kom je 's avonds toe ligt er ander op die kamer en is alles weer bij 0. Hartbewaking. Alleen de naam al. En de gang is in het rgijs donkergrijs, precies of het is de weg naaar de dood. En je mag er niet zomaar binnen. Aanbellen enz met automatische deuren. Pf.

    shit hea ;(


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Weetja dat ik begin te denken da tik 1 van deze dagen ga binnenkomen en ga mogen zeggen het is gedaan, ze is dood. Ik denk het niet alleen, ik begin het stilletjes aan te geloven.


    Tears are words the heart can't say.

    HazzaStyles schreef:
    Weetja dat ik begin te denken da tik 1 van deze dagen ga binnenkomen en ga mogen zeggen het is gedaan, ze is dood. Ik denk het niet alleen, ik begin het stilletjes aan te geloven.


    Daar kan ik me iets bij voorstellen, meis. Als je zoveel slecht nieuws krijgt telkens. Dan is het normaal dat je het opgeeft.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.