• Kijk, ik heb dus mijn e-mail achtergelaten op Pottermore, enzo. Maar ik kreeg geen mail binnen, en heb echt alles gecheckt. Moet ik het weer opnieuw doen? > Ik weet niet wanneer dat kan. is morgen weer een nieuwe registratiedag? Kan iemand me dat uitleggen. xd


    POINK

    wachten.. gewoon afwachten XD

    het duurde bij mij ook iets van 3 uur ofzo


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Gewoon wachten


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Dunno.
    Ik heb al weken geleden mijn mail ingevoerd, maar krijg er nooit iets van...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik heb precies hetzelfde probleem, haha! Maar volgens mij is het inderdaad een kwestie van wachten.


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    CowardlyLion schreef:
    Dunno.
    Ik heb al weken geleden mijn mail ingevoerd, maar krijg er nooit iets van...


    Ja, dat is dus ook bij mij. Weken, bijna een maand nu, volgensmij. D:


    POINK

    Partyrock schreef:
    (...)

    Ja, dat is dus ook bij mij. Weken, bijna een maand nu, volgensmij. D:


    Bij mij ook D:


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    CowardlyLion schreef:
    Dunno.
    Ik heb al weken geleden mijn mail ingevoerd, maar krijg er nooit iets van...

    De site is voor het grote publiek open pas in oktober, nu heb je een week de kans om er vroeger in te komen. Dus als je dat niet doet krijg je hem gewoon veel later (:


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Phenomena schreef:
    (...)
    De site is voor het grote publiek open pas in oktober, nu heb je een week de kans om er vroeger in te komen. Dus als je dat niet doet krijg je hem gewoon veel later (:


    Bestaat er geen nieuwe registratie dag in die week dan?


    POINK

    zucht....
    als je geen engels kan, of te beroerd bent om alles fatsoenlijk door te lezen, neem dan ook niets de moeite om dit soort topic te openen.

    In het BEGIN stond AANGEGEVEN op de site, dat de EERSTE KEER DAT JE JE MAIL achterlaat, je een mailtje IN OKTOBER krijgt dat de site open is en je je kan REGISTREREN

    lees de F.A.Q.'s in het pottermore topic door -.-

    [ bericht aangepast op 2 aug 2011 - 13:01 ]

    Phenomena schreef:
    (...)
    De site is voor het grote publiek open pas in oktober, nu heb je een week de kans om er vroeger in te komen. Dus als je dat niet doet krijg je hem gewoon veel later (:


    Ach zo.
    Nou, ik was al van plan om te wachten, hoor. Maar dan moet ik dus gewoon rustig tot oktober wachten ^^

    Danke (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Fawkes schreef:
    zucht....
    als je geen engels kan, of te beroerd bent om alles fatsoenlijk door te lezen, neem dan ook niets de moeite om dit soort topic te openen.

    In het BEGIN stond AANGEGEVEN op de site, dat de EERSTE KEER DAT JE JE MAIL achterlaat, je een mailtje IN OKTOBER krijgt dat de site open is en je je kan REGISTREREN

    lees de F.A.Q.'s in het pottermore topic door -.-


    Ik snap dan niet dat anderen dan een acc nú op pottermore hebben. Sorry, ik heb het wel goed doorgelezen, hoor. Maar het kan toch zijn dat er sommige dingen toch nog niet duidelijk zijn. Als er dan anderen zijn die dat wel weten, kan ik het toch vragen?


    POINK

    Partyrock schreef:
    (...)

    Ik snap dan niet dat anderen dan een acc nú op pottermore hebben. Sorry, ik heb het wel goed doorgelezen, hoor. Maar het kan toch zijn dat er sommige dingen toch nog niet duidelijk zijn. Als er dan anderen zijn die dat wel weten, kan ik het toch vragen?


    Diegene hebben zich deze dagen geregistreerd via de wedstrijd die bezig is. Als je dus werkelijk goed had gelezen weet je dus wat er speelt en hoef je deze vraag niet te stellen (:

    Fawkes schreef:
    (...)

    Diegene hebben zich deze dagen geregistreerd via de wedstrijd die bezig is. Als je dus werkelijk goed had gelezen weet je dus wat er speelt en hoef je deze vraag niet te stellen (:


    Maar ik zei dus net, dat ik het wel goed heb doorgelezen maar dat SOMMIGE dingen nog steeds niet DUIDELIJK zijn, maar bedankt voor de uitleg, hehehe.


    POINK

    Partyrock schreef:
    (...)

    Maar ik zei dus net, dat ik het wel goed heb doorgelezen maar dat SOMMIGE dingen nog steeds niet DUIDELIJK zijn, maar bedankt voor de uitleg, hehehe.


    hiervoor staat er in het officiele pottermore topic een F.A.Q. speciaal voor jullie gemaakt met antwoorden, again. die dus doorlezen (:

    Slotje, hier is een topic voor.


    "I shut my eyes in order to see.'