• kunstschaatsen! Jep, ik ben op mijn 5de begonnen met kunstschaatsen, en op mijn 8ste begon ik wedstrijden te schaatsen. In België (Bk - Vk) en in Nederland schaatste ik ook. Ik stopte 8 jaar later, toen ik dus 13 was. Ik hield er echt van maar moest toen stoppen voor mijn school. Nu ben ik 16 en mag ik terug beginnen met schaatsen :') Ik ben echt zo blij en ik kijk er naar uit om terug wedstrijden te mogen doen! :'D

    Hebben jullie ook al eens iets hernomen wat je echt niet kon missen?(:


    Life begins at the end of your comfort zone

    Dansen :3
    Maar dan deze keer een andere stijl :3


    Let it come and let it be

    Dans en nu zit 'k op een hoger niveau dan toen c:


    all I want is the taste that your lips allow

    Ik heb viool gespeeld en ik heb er zo'n spijt van dat ik hoop op een dag terug verder te kunnen spelen.. :x


    Let the Night embrace you

    Leuk ;D
    Nee, nog niet


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Voetbal, heb ik een van mijn 8 tot 12de gespeeld maar nu zou ik het niet zo vaak spelen. Gewoon af en toe eens maar dat doe ik niet meer ;s


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Sounds good!
    Ja, ik doe nu een jaar lang moderne dans. Ik hou echt van dansen, en ik had het een jaar niet meer gedaan, omdat er in mijn stad niets leuks meer was. Had vanalles geprobeerd, maar het sprak me niet aan.
    Nu heb ik in een nabij dorpje een dansschool gevonden en ik vind het weer echt geweldig.:9~ Kan niet wachten tot de lessen weer beginnen!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Streetdance, ik danste al 6 jaar en stopte toen omdat er een nieuwe lerares kwam die ik niet mocht. Maar sinds twee jaar dans ik weer, maar dan ergens anders ;)
    En ik ben ook gestopt met paardrijden, twee jaar geleden, maar ik mis het nu toch wel heel erg... Toch maar opzoek naar een nieuwe manege (degene waar ik op reed was echt kut, zo'n stalknecht begon me een keer voor niets uit te schelden...)


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    Leuk voor je (:
    Niet echt, misschien Ballet, maar toen was ik een kleuter ;x


    comfort in c h a o s

    Quizlet is mijn sport (krul)


    Owl you need is love.

    GayShark schreef:
    Streetdance, ik danste al 6 jaar en stopte toen omdat er een nieuwe lerares kwam die ik niet mocht. Maar sinds twee jaar dans ik weer, maar dan ergens anders ;)
    En ik ben ook gestopt met paardrijden, twee jaar geleden, maar ik mis het nu toch wel heel erg... Toch maar opzoek naar een nieuwe manege (degene waar ik op reed was echt kut, zo'n stalknecht begon me een keer voor niets uit te schelden...)

    Streetdance is echt leuk!


    Life begins at the end of your comfort zone

    Als alles goed is, ga ik volgend jaar terug naar een dansschool waar ik onterrecht ben weggegaan.


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik mis al mijn sporten niet echt (krul)


    -

    Theater! ik zit er nu weer op en was 1 jaar gestopt, maar kon niet zonder.

    En awesome, kunstschaatsen!


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”