• Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de boeken van Harry Potter, hier zal ik updates en 'geruchten' rond de site blijven posten.

    Ook Lize bedankt voor het helpen met zoeken naar informatie over de site ^^

    Ik heb voor het gemak een story gemaakt, ander wordt deze post zo lang dat je er niet goed van wordt xD

    Het begin
    De presentatie van Pottermore
    F.A.Q.
    Uitleg pottermore na presentatie, geschreven door Jess Adrienne
    F.A.Q over de Magic Quill
    Registratie
    De Mail
    Gefeliciteerd
    One In A Million


    OKAY, MENSEN LEES DIT EERST!

    F.A.Q van Q users:
    1: Ik heb mijn e-mail adres in juni al achter gelaten, heb ik nu een account?
    -Nee, zoals je had gelezen kon je je email adres achterlaten om een notificatie te krijgen wanneer de site open ging, die mail krijg je waarschijnlijk in September.
    2: wanneer krijg ik de welkomsmail?
    -Deze krijg je hoogstwaarschijnlijk pas na de wedstrijd. Op de site staat dat je de mail van 31 juli tot 30 september kan verwachten, er is dus met geen mogelijkheid te zeggen wanneer je deze krijgt, gewoon afwachten.
    3: Ik heb het volgende bericht: Congratulations!
    You’ve successfully validated your early access Pottermore account. You will be one of the lucky few to shape the experience before the site opens to all in October.
    Betekend dit dat ik één van de miljoen mensen ben die er vroeger op mag?
    - Dat is niet zeker. Het ziet ernaar uit dat iedereen dat bericht ziet. Het is pas zeker dat je een van de miljoen mensen bent op moment dat je ook daadwerkelijk de welkomsmail hebt ontvangen, eerder dan dat kun je er nog niet van uit gaan dat je erbij zit.
    4: Mijn vraag staat hier niet tussen, wat nu?
    -kijk eerst in de F.A.Q's die hierboven in de story staan, lees ook eerst de rest van de story door, want de meeste vragen worden dan al beantwoord. Staat je vraag er niet tussen, stel hem dan gerust.


    Let op:
    -Als je vragen hebt, kijk eerst even in de F.A.Q.'s die er gemaakt zijn, staat de vraag er niet tussen, dan kun je hem rustig stellen.
    -gelieve niet het topic vol te spammen met berichtjes over het feit dat je de welkomsmail wil hebben, die willen we tenslotte allemaal.

    -Als je de mail hebt gehad en in Pottermore kan, post dan geen screenshots of links naar foto's van Pottermore, op die manier kan iedereen voor zichzelf uitvinden wat ze moeten doen en blijft het voor iedereen leuk/nieuw. Hou er ook rekening mee dat als je het wel doet, je strafbaar bent zolang de site in bèta stadium is en je ook nog aangeklaagd kan worden.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 17:07 ]

    FreeHouseElf schreef:
    (...)

    Sorry, echt, als ik het voor je kon veranderen had ik het gedaan. maar er waren dacht ik nog mensen hier op q met een tweede account, anders moet je vragen of je die misschien naar jouw e-mail mag omzetten

    Je kan dat niet omzetten naar een ander e-mail adres. Trouwens, mij lijkt het wel dat die met 2 accounts gewoon gaan wachten tot ze een mail krijgen op één van de twee en de andere dan verwijderen? :')


    All was well.

    Gringotts schreef:
    (...)
    Je kan dat niet omzetten naar een ander e-mail adres. Trouwens, mij lijkt het wel dat die met 2 accounts gewoon gaan wachten tot ze een mail krijgen op één van de twee en de andere dan verwijderen? :')


    Je kan het wel omzetten, dan moet je je inloggen en beneden staat dan account settings, daar klik je op en dan kan je het mailadres veranderen, heb ik ook gedaan voor een vriendin, daar kan je ook het wachtwoord veranderen.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    FreeHouseElf schreef:
    (...)

    Je kan het wel omzetten, dan moet je je inloggen en beneden staat dan account settings, daar klik je op en dan kan je het mailadres veranderen, heb ik ook gedaan voor een vriendin, daar kan je ook het wachtwoord veranderen.

    Juuuuuuuuuiiiiiiist ja...
    Nee, voor mij hoeft dat niet xD


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    FreeHouseElf schreef:
    (...)

    Je kan het wel omzetten, dan moet je je inloggen en beneden staat dan account settings, daar klik je op en dan kan je het mailadres veranderen, heb ik ook gedaan voor een vriendin, daar kan je ook het wachtwoord veranderen.

    Ooo, dat moet Marleen weten! Thnks for telling _O_


    "I shut my eyes in order to see.'

    FreeHouseElf schreef:
    (...)

    Je kan het wel omzetten, dan moet je je inloggen en beneden staat dan account settings, daar klik je op en dan kan je het mailadres veranderen, heb ik ook gedaan voor een vriendin, daar kan je ook het wachtwoord veranderen.

    Oh echt? Ik dacht serieus dat iemand me dat had gezegd...


    All was well.

    Gringotts schreef:
    (...)
    Oh echt? Ik dacht serieus dat iemand me dat had gezegd...


    Het stond ergens op Pottermore, dus ik heb dat toen voor die vriendin gedaan. Niet meteen alles geloven wat mensen je vertellen he


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    FreeHouseElf schreef:
    (...)

    Het stond ergens op Pottermore, dus ik heb dat toen voor die vriendin gedaan. Niet meteen alles geloven wat mensen je vertellen he

    Nee, doe ik nooit. Het kan zijn dat het over iets anders ging. :')

    Ik kom net uit de douche en ik heel erg enthousiast mijn mail bekijken, still nothing.


    All was well.

    Yaay, ik heb Toby en Mrs. Lovett gekocht. Geen mailtje )=


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    De site ligt eruit, er word blijkbaar aan gewerkt...


    All was well.

    In de laatste hitkrant staat een kennisquiz over Harry Potter, zo maar even doen om nog een beetje HP sfeer te hebben en daarna het boek Harry Potter en de school der wijzen lezen, moet Harry Potter *zenuwtrek*


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Wat trouwens dus betekend dar er al beta testers problemen hebben gemeld en ze die al aan het verhelpen zijn en ik nog helemaal niks van de site heb kunnen zien. (cat)


    All was well.

    Gringotts schreef:
    De site ligt eruit, er word blijkbaar aan gewerkt...


    Ik kan er anders gewoon op? (cat)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    SecretRose schreef:
    In de laatste hitkrant staat een kennisquiz over Harry Potter, zo maar even doen om nog een beetje HP sfeer te hebben en daarna het boek Harry Potter en de school der wijzen lezen, moet Harry Potter *zenuwtrek*


    Ik denk dat je de steen der wijzen bedoelt :W


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    SecretRose schreef:
    In de laatste hitkrant staat een kennisquiz over Harry Potter, zo maar even doen om nog een beetje HP sfeer te hebben en daarna het boek Harry Potter en de school der wijzen lezen, moet Harry Potter *zenuwtrek*

    :'DDDDDDD


    All was well.

    Gringotts schreef:
    De site ligt eruit, er word blijkbaar aan gewerkt...

    Ik krijg nog steeds de startpagina... Niet dat ik veel verder kan


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful