• Dat als je vriendje (Of elk ander persoon) zegt dat hij speciaal terug komt op msn voordat hij gaat slapen om je te vertellen dat hij van je houd -na een kutgesprek- en jij je heel speciaal voelt en hij dan ineens heel druk gaat zijn met andere dingen/mensen en niet meer terug naar bed gaat (en dan amper wat tegen jou zeggen).
    Soms kan ik hem wel wurgen, maar dat doe ik niet omdat ik hem voor de rest wel erg lief vind.


    Your make-up is terrible

    Die Mitchell toch ook (cat)


    -

    Stoute mitchell o.o

    en: JAH!! *Heeft eht zelfde probleem vandaag*
    sommige mensen....


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik heb geen vriendje. (cat)


    We can't spend our lives waiting to live.

    Butters schreef:
    Ik heb geen vriendje. (cat)


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Snap d'r geen fuck van, veel te lange warrige zin.


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    Snap d'r geen fuck van, veel te lange warrige zin.



    Is het te laat voor je? :'D
    Dat hij wegging na een kutgesprek, terugkwam 'speciaal voor mij' en dan druk gaat zijn met andere dingen. Zoiets.


    Your make-up is terrible

    Haha dat ken ik, dan denk ik: Oh je was toch terug gekomen voor mij?


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ooooh! Ja, dat snap ik zoo hard!
    Dat is echt héél vervelend. Ik heb dat altijd op WhatsApp en dan zie ik gewoon dat hij na mijn bericht er nog honder keer op heeft gekeken en dan weet ik dat hij het gezien heeft! Grrrr.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik herken het. Ik zit nu ook al 3 kwartier te wachten op mijn vriend, hij zou nog even online komen omdat hij me mist. Moest alleen zijn beste vriend even wegbrengen en ik ben zo erg dat ik niet kan slapen tot hij daadwerkelijk online komt.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Raveleijn schreef:
    Haha dat ken ik, dan denk ik: Oh je was toch terug gekomen voor mij?


    Just what I thought.


    Your make-up is terrible

    Ik vind het atm heel klote dat hij bij een vriendin van hem logeert.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Voiceless schreef:
    Ik herken het. Ik zit nu ook al 3 kwartier te wachten op mijn vriend, hij zou nog even online komen omdat hij me mist. Moest alleen zijn beste vriend even wegbrengen en ik ben zo erg dat ik niet kan slapen tot hij daadwerkelijk online komt.


    Ik zou schijt aan hem hebben, hem heel schuldig laten voelen en doen alsof ik al in bed lag en eigenlijk gewoon nog lezen wat hij zegt. :'D


    Your make-up is terrible

    FACEPLANT schreef:
    Ik vind het atm heel klote dat hij bij een vriendin van hem logeert.


    Hm, dat is inderdaad heel klote.


    Your make-up is terrible

    Nooit last van. Ik doe nauwelijks aan msn, heb geen vriendje en zeg al helemaal niet snel dat ik van iemand houd :')


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Voiceless schreef:
    Ik herken het. Ik zit nu ook al 3 kwartier te wachten op mijn vriend, hij zou nog even online komen omdat hij me mist. Moest alleen zijn beste vriend even wegbrengen en ik ben zo erg dat ik niet kan slapen tot hij daadwerkelijk online komt.


    Dat heb ik ook. Dat kan echt mijn humeur verpesten...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes