• Dat als je vriendje (Of elk ander persoon) zegt dat hij speciaal terug komt op msn voordat hij gaat slapen om je te vertellen dat hij van je houd -na een kutgesprek- en jij je heel speciaal voelt en hij dan ineens heel druk gaat zijn met andere dingen/mensen en niet meer terug naar bed gaat (en dan amper wat tegen jou zeggen).
    Soms kan ik hem wel wurgen, maar dat doe ik niet omdat ik hem voor de rest wel erg lief vind.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik zou schijt aan hem hebben, hem heel schuldig laten voelen en doen alsof ik al in bed lag en eigenlijk gewoon nog lezen wat hij zegt. :'D


    Dat doe ik meestal ook, maar hij weet dat ik nooit kan slapen omdat ik allemaal rampscenario's in mijn hoofd heb over waarom hij niet online is. Soms word ik moe van mezelf. :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    (...)

    Dat doe ik meestal ook, maar hij weet dat ik nooit kan slapen omdat ik allemaal rampscenario's in mijn hoofd heb over waarom hij niet online is. Soms word ik moe van mezelf. :'D


    En dát heb ik ook x'D.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Voiceless schreef:
    (...)

    Dat doe ik meestal ook, maar hij weet dat ik nooit kan slapen omdat ik allemaal rampscenario's in mijn hoofd heb over waarom hij niet online is. Soms word ik moe van mezelf. :'D


    Oh ja dat ken ik. (cat) Dat is best kut ja.


    Your make-up is terrible

    CowardlyLion schreef:
    (...)

    Dat heb ik ook. Dat kan echt mijn humeur verpesten...


    Ga jij dan ook helemaal stressen omdat er misschien iets gebeurd is? :'D
    Ja, ik word er ook niet vrolijk van..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik heb het eigenlijk nog nooit voorgehad (:


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Genius schreef:
    Die Mitchell toch ook (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Voiceless schreef:
    (...)

    Ga jij dan ook helemaal stressen omdat er misschien iets gebeurd is? :'D
    Ja, ik word er ook niet vrolijk van..


    Ja. Negen van de tien keer weet ik dat er niks aan de hand kan zijn, omdat hij dan gewoon thuis is... Maar toch.
    En dan voel je gewoon die zenuwen in je maag en dan honderd keer klikken op dat schermpje, terwijl je het toch meteen merkt door dat geluidje.

    Dan voel ik me echt slecht... Alsof ik hem stalk ;'p


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    FACEPLANT schreef:
    Ik vind het atm heel klote dat hij bij een vriendin van hem logeert.

    Oh dat heeft de mijne ooit gedaan, twee nachten achter elkaar. Ik ben toen zó boos geworden toen ik hem zag dat hij het nooit meer doet en/of gedaan heeft. ;D


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Oh dat heeft de mijne ooit gedaan, twee nachten achter elkaar. Ik ben toen zó boos geworden toen ik hem zag dat hij het nooit meer doet en/of gedaan heeft. ;D


    Waarom zou je daar boos om worden? (niet beledigend bedoeld, hoor, maar ik vraag het me gewoon af).


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    CowardlyLion schreef:
    (...)

    Ja. Negen van de tien keer weet ik dat er niks aan de hand kan zijn, omdat hij dan gewoon thuis is... Maar toch.
    En dan voel je gewoon die zenuwen in je maag en dan honderd keer klikken op dat schermpje, terwijl je het toch meteen merkt door dat geluidje.

    Dan voel ik me echt slecht... Alsof ik hem stalk ;'p


    Dat heb ik dus precies hetzelfde D=
    ''Omg, als hij hier OOOIT achterkomt, schaam ik me dood en emigreer ik naar de andere kant van de wereld'' hahaha.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    CowardlyLion schreef:
    (...)

    Waarom zou je daar boos om worden? (niet beledigend bedoeld, hoor, maar ik vraag het me gewoon af).


    Nou, als jij het leuk vind dat je vriendje bij een ander meisje slaapt... x'D Ik niet in ieder geval.


    Your make-up is terrible

    Voiceless schreef:
    (...)

    Dat heb ik dus precies hetzelfde D=
    ''Omg, als hij hier OOOIT achterkomt, schaam ik me dood en emigreer ik naar de andere kant van de wereld'' hahaha.


    Ja! Dat heb ik ook. Ah, man, ik heb een medestander ^^

    Ik word daar echt onrustig van... Niet normaal en het is altijd op momenten dat ik eigenlijk iets anders zou moeten doen... Meestal slapen ;'p


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Assassin schreef:
    (...)

    Nou, als jij het leuk vind dat je vriendje bij een ander meisje slaapt... x'D Ik niet in ieder geval.


    Ik wil hem sowieso altijd bij me hebben ^^ Anders mis ik hem (:
    Maar ik vertrouw hem daar wel in.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Mweh ik heb dat nog nooit gehad.

    Maar wel heeel vaak, van;
    Ik weet altijd wel rond welke tijd hij komt.. en dan is het een kwartier of half uur later en dan ga ik hem gwn helemaal stressen :$ van wat is dr gebeurd, terwijl ik weet van; die is tv aan het kijken of zo. en toch stress ik hem D: en als ik dan vraag waar hij was enzo is het eerste wat hij zegt; Niet zo bang zijn (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    Mweh ik heb dat nog nooit gehad.

    Maar wel heeel vaak, van;
    Ik weet altijd wel rond welke tijd hij komt.. en dan is het een kwartier of half uur later en dan ga ik hem gwn helemaal stressen :$ van wat is dr gebeurd, terwijl ik weet van; die is tv aan het kijken of zo. en toch stress ik hem D: en als ik dan vraag waar hij was enzo is het eerste wat hij zegt; Niet zo bang zijn (:


    Aaw. Maar da's dan ook wel weer lief n___n


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes