• Ik ga dan voor de Efteling. Elke keer als ik daar ben weet het me weer te verbluffen. Ik vind het ook zo mooi dat er echt een verhaal achter de attracties zit. Mijn favoriet is en blijft de vliegende hollander. En als je op de helft bent en Willem van der Decken weer zo eigenwijs als die is hoort zeggen:Niets of niemand, geen sterveling zal mij ervan weerhouden morgen uit te varen, ik zal varen, storm of geen storm, Pasen of geen Pasen, verbod of geen verbod, al is het tot d'n eeuwigheid. Ik zal varen!". Dan zou je hem het liefst willen wurgen. Ook vind ik het heel mooi hoe echt het dagboek van zijn vrouw Catherina eruit ziet. Het is echt een ervaring om nooit te vergeten. Helaas was ik er ook bij toen de baan vast bleef hingen en geloof me dat is eng.....

    Voor welk pretpark ga jij en wat is jou favoriete attractie?

    Walibi of de Efteling ;D ik heb niet echt favoriete atracties. Ik vond de Robin Hood in Walibi wel cool.


    Destroy what destroys you.

    Bobbejaanland (dat vind ik nog altijd de leukste lol :p)
    België..


    Stop wishing, Start doing..

    Vroegere Warnerbross en Disneyland Paris 8D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Disney (:


    Ivar Oosterloo.

    efteling, sixflags, slagharen, hellendoorn...

    wij gaan in de laatste week van augustus naar Driefliet.. XD

    en ik ga voor mijn verjaardag naar Walibi XD


    ik hou van pretparken XD


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Disneyland is echt vet (krul)
    België : Bobbejaanland 'nd Walibi (cat)


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    in nederland walibi, in belgie bobbejaanland, in frankrijk disney, in duitsland movie park germany.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Bobbejaanland. :'D

    Lololol ik vind de vliegende hollander een enge attractie :'D Ik vind m enger dan de python! :'D Maar de Efteling is een heeeeel mooi pretpark. Ze zijn bezig met een nieuw rijk, het Fantasierijk geloof ik. Volgensmij wordt dat echt supermooi.


    Rainbows on my staircase ~

    De Efteling! <3


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Disneyland Parijs is wel echt fantastisch, maar in Nederland ga ik toch voor de Efteling. Een deel van mijn jeugd ligt daar wel.


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Bobbejaanland:Y)

    Bobbejaanland en Walibi (:


    Life begins at the end of your comfort zone

    De Efteling. Naar Hellendoorn/Slagharen/Walibi ben ik écht al te vaak geweest, dat is gewoon niet leuk meer daar en aan Bobbejaanland heb ik een trauma overgehouden, lol 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Vind me maar raar, maar ik ga niet graag naar pretparken. ;x


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein