• Dit.

Omg, ik ga stuk om die reacties. Alle huppelkutjes in 1 topic gestopt 0_o
    Lees dit dan:

MENSEN WE SNAPPEN NU WEL DAT JULLIE ZE LELIJK VINDEN HOEF JE NIET TIG KEER TE HERHALEN! & er zijn ook mensen die ze mooi vinden zoals ik
    & voor de mensen die zeggen zonde van je geld er lopen genooeg rond die makkelijk geld aan UGG'S kunnen uitgeven niet iedereen leeft in de zelfde situatie. De meeste die hier zitten te zeuren dat ugg's lelijk zijn zijn wemo's die moeten maar is in de spiegel kyken en realiseren hoe belachelijk ze eruit zien.

[ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 21:45 ]

Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

eigenlijk ben ik het er niet zo mee eens dat mensen maar zeggen dat uggs zo lelijk zijn. ik bedoel, ik vind ze ook niet mooi maar mensen mogen toch wel hun eigen mening hebben :') sorry, maar ik kan hier zo niet tegen x]

I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

GuitarsRock schreef:
    (...)
    als je ze zo lelijk vind waarom heb je ze dan? xD

Ze zitten lekker en ze zijn warm bij een pak sneeuw en onder nul.:Y)
    ondanks ik vaak met school heen en weer soms lang moet wachten dan blijven mijn voeten warm:Y)

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

hahahahah wat leuk is dat. Ze doen allemaal of ze alles hebben en van die rijke dametjes of zo zijn. ja, leuk leuk. (krul)

Smile and live.

BeRavenclaw schreef:
    (...)
    Ze zitten lekker en ze zijn warm bij een pak sneeuw en onder nul.:Y)
    ondanks ik vaak met school heen en weer soms lang moet wachten dan blijven mijn voeten warm:Y)

oh vandaar, hebben die dingen toch een nuttige functie :')

I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

Je kan zeggen wat je wilt over UGG's, maar ze zitten echt goddelijk. <3

your eyes are like stars in the night.

Formuleer je mening de volgende keer wat anders, niet als een retourische vraag..

-out-

Kon het niet laten om te reageren :3

Retourische vraag. 'T is hier niet de NS ofzo.. zegt al genoeg over het niveau hier denk ik, whaha.

Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

Uhm, ik heb al alternatieve mensen met uggs gezien?
    En dat kind dat zoiets zegt is gewoon oerdom,smallbrained en laag.

You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

Als zij die Uggs mooi vinden moeten ze dat lekker doen. Ik vind het pas laag om dan daar die mensen uit te dagen en te beledigen. Jullie zouden het toch ook niet leuk vinden als je hier praat over een of andere band en er dan een stel huppeltrutjes komen die zich zo gedragen? ._____.

Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

ugg zijn lelijk mar toch koop ik nepperts van iets van 20 euro en daarna gaan ze weer weg zijn zijn aleen lkkr warm :'D voor de rest niet echt :3 ik ga denk ik daar ook een account aanmaken ik wil mee irriteren _O_

Shoganai i ne~

BeHuffelpuf schreef:
    ugg zijn lelijk mar toch koop ik nepperts van iets van 20 euro en daarna gaan ze weer weg zijn zijn aleen lkkr warm :'D voor de rest niet echt :3 ik ga denk ik daar ook een account aanmaken ik wil mee irriteren _O_

Hahaha het is onderhand best wel irriteren ja :3
    Maarja, ik kan er gewoon niet tegen hoe dom sommige mensen daar zijn.. Echt, als je sommige van die reacties leest denk je.. wth? 0.o

Wat een sukkels. x'd

And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

Ik heb namaak-uggs, wel van een merk, maar niet het merk "Uggs" zelf, want die dingen zijn echt belachelijk duur. Maar de mijne zitten heerlijk in de winter, lekker warm, het voelt net als pantoffels, heerlijk.

Die opmerking is wel een beetje erg overdreven hoor, alsof mensen zonder Uggs gelijk lelijk moeten zijn? Wie weet is ze zelf wel zo lelijk, dat ze die schoenen moet kopen om de aandacht af te leiden.

“Love is a contradiction.”

Illuminati schreef:
    Als zij die Uggs mooi vinden moeten ze dat lekker doen. Ik vind het pas laag om dan daar die mensen uit te dagen en te beledigen. Jullie zouden het toch ook niet leuk vinden als je hier praat over een of andere band en er dan een stel huppeltrutjes komen die zich zo gedragen? ._____.

Wat zij zegt

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

hahahahahh vet grappig! xd

ik loop op mijn nep uggs door de paarden stallen enzo, zijn ze toch nog ergens goed voor : D ookal vind ik ze lelijk!

[ bericht aangepast op 2 aug 2011 - 16:42 ]

T O K I O H O T E L < 3

-

[ bericht aangepast op 2 aug 2011 - 18:57 ]

Shoganai i ne~