• Dit.

Omg, ik ga stuk om die reacties. Alle huppelkutjes in 1 topic gestopt 0_o
    Lees dit dan:

MENSEN WE SNAPPEN NU WEL DAT JULLIE ZE LELIJK VINDEN HOEF JE NIET TIG KEER TE HERHALEN! & er zijn ook mensen die ze mooi vinden zoals ik
    & voor de mensen die zeggen zonde van je geld er lopen genooeg rond die makkelijk geld aan UGG'S kunnen uitgeven niet iedereen leeft in de zelfde situatie. De meeste die hier zitten te zeuren dat ugg's lelijk zijn zijn wemo's die moeten maar is in de spiegel kyken en realiseren hoe belachelijk ze eruit zien.

[ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 21:45 ]

Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

Ik vind die dingen ook afschuwelijk lelijk. Maar eerlijk gezegd vind ik ook wel dat je mensen die die dingen wel mooi vinden, ook gewoon in hun waarde kan laten ipv ze maar meteen huppelkutten te noemen..

[ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 21:52 ]

ars moriendi

Ik vind Uggs lelijk.

(..)De meeste die hier zitten te zeuren dat ugg's lelijk zijn zijn wemo's die moeten maar is in de spiegel kyken en realiseren hoe belachelijk ze eruit zien.

-Kijkt in spiegel-
    ...
    -Glimlacht en trekt wenkbrauw op-

On: Girlscene is sowieso wat meer girly dan Q, zie de sitenaam alleen al :]

No growth of the heart is ever a waste

Tortuga schreef:
    Ik vind die dingen ook afschuwelijk lelijk. Maar eerlijk gezegd vind ik ook wel dat je mensen die die dingen wel mooi vinden, ook gewoon in hun waarde kan laten ipv ze maar meteen huppelkutten te noemen..

Dat zou ik kunnen doen, als ze dat zelf ook eens deden. 0.o
    Lees die reactie die ik in het topic heb gezet, de helft van dat topic daar staat vol met dat soort dingen.

Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

Struggle schreef:
    (...)

Hahahah, doe ^^

done 8)

I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

GuitarsRock schreef:
    (...)
    done 8)

Haha thanks (cat)

Ik zie niks hoor?
    En ik heb niks tegen Uggs, ze zitten lekker warm.

I live for the applause, you will die for it.

MENSEN WE SNAPPEN NU WEL DAT JULLIE ZE LELIJK VINDEN HOEF JE NIET TIG KEER TE HERHALEN! & er zijn ook mensen die ze mooi vinden zoals ik
    & voor de mensen die zeggen zonde van je geld er lopen genooeg rond die makkelijk geld aan UGG'S kunnen uitgeven niet iedereen leeft in de zelfde situatie. De meeste die hier zitten te zeuren dat ugg's lelijk zijn zijn wemo's die moeten maar is in de spiegel kyken en realiseren hoe belachelijk ze eruit zien.

Wauw. Chagerijnig? Met verkeerde been uit bed gestapt?

Poehpoeh, doe rustig zeg. Ik geef mijn mening en ben gewoon geshoqueerd dat er ook van die lelijke laarzen en zelfs slippers van zijn.

En hahaha, hoe triest zeg. Een wemo? 1) Wat is er mis met emo's.
    2) Ik ben alles behalve dat.

Ik vind die dingen gewoon lomp eruit zien :l En als ik in de spiegel kijk zie ik hoe belachelijk ik er niet uitzie, want ik draag geen lompe klossebakken aan mijn voeten ;)

[ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 22:00 ]

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Endure schreef:
    (...)

Poehpoeh, doe rustig zeg. Ik geef mijn mening en ben gewoon geshoqueerd dat er ook van die lelijke laarzen en zelfs slippers van zijn.

Ik vind die dingen gewoon lomp eruit zien :l En als ik in de spiegel kijk zie ik hoe belachelijk ik er niet uitzie, want ik draag geen lompe klossebakken aan mijn voeten ;)

Hahaha, zet dat op dat forum :3

Endure schreef:
    (...)

zij schreef dat niet he? een ander mens op die site schreef dat
    struggle isnt such a bitch 8)

I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

GuitarsRock schreef:
    (...)

zij schreef dat niet he? een ander mens op die site schreef dat
    struggle isnt such a bitch 8)

Ikd acht al :'D

Hmm, ik ben niet lid van dat forum.
    Post het voor mij maar? ;p

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Endure schreef:
    (...)

Ikd acht al :'D

Hmm, ik ben niet lid van dat forum.
    Post het voor mij maar? ;p

Omg, je dacht dat ik dat geschreven had?! xD

Shockwave schreef:
    Ik zie niks hoor?
    En ik heb niks tegen Uggs, ze zitten lekker warm.

idd, ik had nooit meer koude voeten xD

Struggle schreef:
    (...)

Omg, je dacht dat ik dat geschreven had?! xD

Ik begreep er al niks van, lol. Kwam omdat het in de beginpost stond ;p

Struggle schreef:
    (...)

Nee, heb je die knalroze gezien? xD

Die roze zijn echt geniaal haha

Trust me. I'm the doctor

Bear schreef:
    (...)

Die roze zijn echt geniaal haha

die zijn fugly :)