Op de basisschool wou ik nog wel eens gewoon de klas uitlopen als ik het zat was. Nu doe ik me wel eens ziek voor tegenover mama, die dan school belt. Ik weet niet of dat echt spijbelen is, maar ik kan prima ziek doen.
CountMeIn schreef: Op de basisschool wou ik nog wel eens gewoon de klas uitlopen als ik het zat was. Nu doe ik me wel eens ziek voor tegenover mama, die dan school belt. Ik weet niet of dat echt spijbelen is, maar ik kan prima ziek doen.
Dat doe ik ook wel eens. :W
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind
Een keer kreeg ik via de telefoonketen doorgebeld dat we heel veel uren vrij waren, toen ben ik dus niet op school geweest en mijn klasgenoten ook niet. Later kwam eruit dat we wel les hadden en dus hadden gespijbeld en al die uren dubbel moesten nablijven. Uiteindelijk is het gelukkig uitgepraat en zagen ze in dat het een misverstand was en hoefden we niet na te blijven.
Hahaha ik had dat een keertje gedaan met een vriendin
Komen we terug op school staat daar een leraar te wachten(die daar normaal gezien niet hoorde te zijn)
Moest ik dus nablijven --'
Vanaf nu nooit meer
Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.
2 keer gedaan
1× omdat ik niet wist dat we les hadden en 1× omdat ik geen zin had en we wisten niet zeker of we les hadden en de rest van de klas is toen 2 uur aan het wachten geweest voor 1 uurtje nederlands 0.o