Romanian schreef: Ik heb, eerlijk gezegd, een beetje een hekel aan die rages. Maakt niet uit van wie hoor, echt niet. Maar dan wordt het zo vol gespamt met dat alleen.
Romanian schreef: Ik heb, eerlijk gezegd, een beetje een hekel aan die rages. Maakt niet uit van wie hoor, echt niet. Maar dan wordt het zo vol gespamt met dat alleen.
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind
The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein
Ach, I don't care. Als mensen van One Direction (of weetikwat anders) houden, mogen ze daar van houden en het de hele wereld laten zien. Mij raak je niet, écht niet. :')
Moiety schreef:
(...)
Exactly what I mean, maar joh. Ik laat ze allemaal fan zijn en samen fan zijn. Doe ik ook alleen doe ik het niet op 20 topics, haha.
Maar, als 20 mensen nu allemaal iets te zeggen hebben dat ze met ons willen delen over hun favoriete artiest, en laat hun nu allemaal dezelfde artiest hebben, dan is het toch niet erg? En uiteindelijk word er een algemeen topic over aangemaakt, en is het allemaal over.
It is better to reign in hell than to serve in heaven.