• Oke, toen ik in engeland was heb ik een Harry Potter Artefactbox gekocht, waar ik net foto's van heb gemaakt voor de geïntreseerden. Ik ze ze hier onder met wat uitleg erbij aangezien mijn foto's met mijn webcam zijn gemaakt.

De voorkant van de doos, nog niet echt veel interesants

De binnenkant met inhoud. De opmaak van de binnenkant is zoals de marauders map.

Rol 1

"Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

Inhoud rol 1, de sirius black gezocht poster.

Rol twee

"Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

inhoud rol 2, de ledenlijst van dumbledore's army

Zwerkbal finale toegangskaartje.

Harry's brief dat hij naar zweinstein mag

De foto van de eerste orde van de fenix

Stoer zeg! (:

Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

Bagagelabel zweinstein

De halve brief van Lily naar Sirius

Die spullen zijn awesome O.O
    Ik wil ze ook :C

Every word written is a victory against death | Michel Butor

Hoeeeeee krijg je dat?!

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

Sylvain schreef:
    Hoeeeeee krijg je dat?!

Je kan het in nederland bij the moviestore in rotterdam kopen, ook via internet te bestellen

FreeHouseElf schreef:
    (...)

Je kan het in nederland bij the moviestore in rotterdam kopen, ook via internet te bestellen

Omg, in die winkel verkopen ze ook Tom Riddle's dagboek _O_

Zo vet! :9~

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Basilisk schreef:
    Die spullen zijn awesome O.O
    Ik wil ze ook :C

''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

Leuk ^^

If you had never come out of the blue, I would've stay

Basilisk schreef:
    (...)

Omg, in die winkel verkopen ze ook Tom Riddle's dagboek _O_

Ja, voor mijn verjaardag ga ik allemaal spullen van daar vragen, maar van mijn pa mag ik niet alleen harry potter dingen vragen, dus vroeg ik een xbox, want dan kan ik harry potter spelen.

FreeHouseElf schreef:
    (...)

Ja, voor mijn verjaardag ga ik allemaal spullen van daar vragen, maar van mijn pa mag ik niet alleen harry potter dingen vragen, dus vroeg ik een xbox, want dan kan ik harry potter spelen.

Slim :Y)
    Maar jammer genoeg ben ik net jarig geweest en anders kon ik deze dingen met een gemak vragen, damn it! (cat)