• Ik had er zo één van de Six, maar die is nu kapot. Ik droeg dat ding zowat altijd, en ik kan nergens iets vinden wat erop lijkt.



    Het was zoiets als dit. Vrij lang, en dan niet een heel kleine hanger zegmaar. Anybody help me? (krul)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Claires?

    Is de hanger nog heel? Want dan kun je een nieuw kettinkje kopen ergens.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    misschien bij de Clairs??


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Chaperon schreef:
    Is de hanger nog heel? Want dan kun je een nieuw kettinkje kopen ergens.


    Ja, de hanger is nog heel. Maar voor zo'n ding moet je naar een juwelier, en dat is volgens mij echt teringduur..


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Struggle schreef:
    (...)

    Ja, de hanger is nog heel. Maar voor zo'n ding moet je naar een juwelier, en dat is volgens mij echt teringduur..


    Je kunt ook een hele goedkope lange ketting kopen en het hangertje weggooien. Dat doe ik ook wel eens (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Chaperon schreef:
    (...)

    Je kunt ook een hele goedkope lange ketting kopen en het hangertje weggooien. Dat doe ik ook wel eens (:


    Smile and live.

    Claire's (:


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Rock America @ Amsterdam ^^


    Life is hard and then we die

    Ik heb er een van Claire's :)


    I was an angel living in the garden of evil

    Struggle schreef:
    (...)

    Ja, de hanger is nog heel. Maar voor zo'n ding moet je naar een juwelier, en dat is volgens mij echt teringduur..


    nee hoor, de markt kan soms wonderen doen.


    Food.

    Chaperon schreef:
    (...)

    Je kunt ook een hele goedkope lange ketting kopen en het hangertje weggooien. Dat doe ik ook wel eens (:

    Als de hanger nog heel is, zou ik bij de Claires een ketting kopen en 'm daar aan doen. Je hebt wel veel van die kettingen die er zo uit zien, maar dan met andere hangers, dus dan haal je die er gewoon af? Good luck!


    “Love is a contradiction.”