• dit is dus echt niet leuk!
    volgens mij word heel onze klas uit elkaar gehaald! en ze hadden nog gezegt dat ze ons zoveel mogelijk bij elkaar gingen houden,,
    een vriendin van mij gaat naar 2C ik naar 2B en een andere vriendin naar 2A nu hoop ik zo dat ik nog wel gewoon bij mijn beste vriendin in de klas kom te zitten hoor..
    okee sorry zeurtopic:$
    maar echt hebben jullie hier ook last van? ik wil gewoon bij m'n vriendinnen blijven! die hebben me vorig schooljaar altijd gesteund toen ik het moeilijk had. dus zo gek is het toch niet?
    ik blijf nu echt hopen dat ik gewoon nog bij andere vriendinnen in de klas kom!!(:

    Edit: ik heb gisteravind gehoord dat mijn beste vriendin ook bij mij in de klas komt!! Yaaayy en ojaa haar ergste vijand ook naja dat word wat dus...hunn hebben echt altijd ruzie!

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 12:26 ]


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Kut voor je! Ik duim voor je.
    Ik en mijn BF gaan dezelfde richting doen, en daar komt maar 1 klas van, dus. (: Maar anders werden we ook wel bij elkaar gehouden, wij mogen altijd namen opschrijven & daar proberen ze dan rekening mee te houden. (:


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Bij ons mag je als je je herinschrijft altijd opschrijven bij wie je in de klas zou willen zitten...
    Al is dat bij mij niet nodig, aangezien het voorbije jaar maar 7 leerlingen mijn richting volgden.


    Has no one told you she's not breathing?

    Onze klas wordt ook uit elkaar gehaald.Met vrienden NO D:
    met de rest Thanks god(cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    In de 2e had ik een geweldige klas, ik zat bij al mijn vriendinnen het was echt een top jaar. Maar vorig jaar, toen werden we allemaal uit elkaar gehaalt en kwam als 1e van mijn vriendinnen groep in een klas. Ik vond het niet leuk, ik herinner nog dat ik zelfs bij de teamleider aan het huilen was omdat ik bang was dat ik het zelfde meemaakte als in de 1e. Hij zij dat we 2 weken zouden kijken. Ik bleef in de klas zitten omdat het toen niet zo erg was als ik dacht, had 1 vriendin gemaakt en met de rest kan ik gewoon praten. Nu op het einde van het jaar miste ik mijn klas van vorig jaar wel. Ik heb het geluk dat ik volgend jaar weer bij een hele goede vriendin kom.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 18:02 ]


    <3

    Ik begin komend jaar op een nieuwe school, maar wij mochten ook opschrijven bij wie we in de klas wouden. Een huisgenootje en een vriendin gaan dezelfde opleiding doen, dus wij komen als het goed is bij elkaar =D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Delirious schreef:
    Bij ons mag je als je je herinschrijft altijd opschrijven bij wie je in de klas zou willen zitten...
    Al is dat bij mij niet nodig, aangezien het voorbije jaar maar 7 leerlingen mijn richting volgden.


    ja wij mochten dat ook.. ik heb nog een paar andere opgeschreven hopelijk houden ze daar wel rekening mee


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Jua, maar dat komt omdat mijn school ging sluiten, dus iedereen moest naar een andere school. Ik ga nu samen met 2 vrienden naar Haarlemmermeer Lyceum. Alleen gaan die naar vwo en ik naar havo.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik ga naar een hele nieuwe school waar ik helemaal niemand ken. Maar ik hoop voor je dat je toch bij wat vrienden komt.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    mylovestom schreef:
    (...)

    ja wij mochten dat ook.. ik heb nog een paar andere opgeschreven hopelijk houden ze daar wel rekening mee


    Bij ons op school houden ze niet altijd rekening mee, wat ik ook ontzettend stom vind.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 18:11 ]


    <3

    Ik ga naar 2E.. Maar ik zit denk ik niet bij jou op school :'D

    Ja, bij ons hebben ze alles bij elkaar gehouden, maar we hadden een dubbelklas en dat gaat weg. En dat was wat juist bij elkaar moest blijven.


    Food.

    onze klas wordt gesplitst maar we gaan gewoon overzetting aanvragen via onze ouders als we niet bij elkaar zitten.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Mijn twee beste vriendinnen zitten volgend jaar allebei in een andere richting dan mij, dus buiten als ze twee richtingen in één klas samen zetten zit ik bij geen van hen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik ga van het VWO naar de Havo dus ik kom bij allemaal andere kinderen in de klas en niet meer bij mijn vriendinnen.
    Maar ja, ergens heb je dan ook wel weer de kans om andere mensen te leren kennen. (:
    Maar ik snap dat het shit is!


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Deep schreef:
    Ik ga naar 2E.. Maar ik zit denk ik niet bij jou op school :'D


    Welke school zit je??


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing