• dit is dus echt niet leuk!
    volgens mij word heel onze klas uit elkaar gehaald! en ze hadden nog gezegt dat ze ons zoveel mogelijk bij elkaar gingen houden,,
    een vriendin van mij gaat naar 2C ik naar 2B en een andere vriendin naar 2A nu hoop ik zo dat ik nog wel gewoon bij mijn beste vriendin in de klas kom te zitten hoor..
    okee sorry zeurtopic:$
    maar echt hebben jullie hier ook last van? ik wil gewoon bij m'n vriendinnen blijven! die hebben me vorig schooljaar altijd gesteund toen ik het moeilijk had. dus zo gek is het toch niet?
    ik blijf nu echt hopen dat ik gewoon nog bij andere vriendinnen in de klas kom!!(:

    Edit: ik heb gisteravind gehoord dat mijn beste vriendin ook bij mij in de klas komt!! Yaaayy en ojaa haar ergste vijand ook naja dat word wat dus...hunn hebben echt altijd ruzie!

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 12:26 ]


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Onze klas wordt, of nouja, is opgesplitst. Maar dat is normaal in de overgang van 3 naar 4 Gymnasium. Ik zit bij één vriendin van me, en, nouja. That's pretty much it.


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Ik heb dus precies hetzelfde, heb vandaag gezien dat ik in G3B zit en mijn vriendinnen in G3B. Ik heb dus echt al de hele dat een kuthumeur hierdoor ): Maar ik ga gewoon vragen voor overplaatsing.


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Echt vervelend voor je dat je klas uit elkaar getrokken wordt!!
    ---
    Ik ga naar de vierde... Zat dit jaar in H3D, vorig jaar in A2A, daarvoor in A1A...
    A1A en A2A bleef ongeveer hetzelfde qua klas, zelfde mentor, maar toen werden nogal uit elkaar getrokken na de tweede en ik werd in H3D geplaatst.
    Nu wordt er bij mij op school de klas en mentor bepaald in de vakantie...


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Onze klas gaan ook uit elkaar, maar gelukkig zitten mijn vriendinnen wel in mijn klas.


    I love BTR and One Direction!

    Vast wel, bijna de helft van mijn klas is blijven zitten...

    En ik zit al in clusters, dus het zal wel (: ik heb drie of vier lessen samen met mijn klas.


    Destroy what destroys you.

    Ja, dat heb ik ook! Ik snap alleen niet waarom ze het niet.
    Ik ga nu naar 5H, en mijn hele klas is opgesplitst in de andere vier klassen, omdat wij de laatste klas waren, zeg maar. Super raar, nu zit ik met twee vriendinnen, en twee andere zitten in een andere klas. Echt niet leuk. :/


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Don't worry, ik ga naar allemaal sletjes op misschien drie meisjes na. (cat)


    Smile and live.

    bij mij is het nog niet bekend, maar ik heb een kans dat ik niet bij mn vriendinnen kom haha. Inelkgeval zit ik in 4M, maar er moet nog een letter achter (cat)

    [ bericht aangepast op 2 aug 2011 - 16:03 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Jesús, nu moet ik denken aan toen ik in het 1ste zat en onze klas uit elkaar gehaald werd en zo'n stom wijf begon daar te janken voor weetikveelwat omdat ze niet wou dat de groepsband verbroken ging worden.
    1. We kenden elkaar ocharme 1 maand.
    2. Er was geen groepsband.
    3. Cristo, wat een dom mens was dat eigenlijk;
    Maar ok, het is toch niet omdat je in andere klassen zou komen dat je niet meer kan rondhangen met je vriendinnen op school? :-)

    Ik zit ook niet meer bij mijn beste vriendin in de klas
    Maar we zijn nog even close als het jaar ervoor

    [ bericht aangepast op 2 aug 2011 - 23:30 ]


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Bij ons niet, maar aangezien ik blijf zitten ga ik wel een heel andere klas krijgen. :3


    None but ourselves can free our minds.