• Ik ben een belieber omdat Justin me raakt op alle manieren.

    Toen de kaartjes voor zijn concert uit verkocht waren en ik niet kon gaan, heb ik dagenlang gehuild en geen hap door mijn keel gekregen. Mijn vader moest me vasthouden tot ik weer rustig werd en uberhaupt een hap kon eten. Elke jongen zelfs mijn vriend en mijn beste vriend vergelijk ik met hem. En als ik een probleem heb denk ik wat Justin zou doen en dan doe ik dat ook. Toen ik erachter kwam dat hij met Selena had verlaagde ik me tot het laagste van het laagste en stuurde Selena berichtjes met -hate- erin. En dat alleen omdat ik dromen heb. En nu schaam ik me de ogen uit mijn kop voordat. Ik weet ook wel dat de kans dat we ooit wat krijgen 1 op nul is maar dat bekent niet dat ik geen dromen meer heb. Ik hou van mijn vriend maar hij is gewoon een verre liefde.


    It's just I belieber thing x

    [ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 19:03 ]

    Swaggerific schreef:
    Ik ben belieber omdat Justin gewoon een geweldig persoon is. Hij zingt geweldig, en is echt een inspiratie voor me. Ik heb ongelofelijk veel respect voor die jongen en wat hij heeft meegemaakt. Ook al date hij met Selena, iemand die echt gewoon vreselijk vindt, ik blijf hem steunen want hij blijft dezelfde Justin. Toen ik kaartjes had voor 27 maart ging ik helemaal uit me dak. Het was echt de beste dag van mijn leven. Ik zal altijd een belieber zijn (:


    Respect!

    Toen de kaartjes voor zijn concert uit verkocht waren en ik niet kon gaan, heb ik dagenlang gehuild en geen hap door mijn keel gekregen. Mijn vader moest me vasthouden tot ik weer rustig werd en uberhaupt een hap kon eten


    Dat is best obsessief, weet je.


    ars moriendi

    Ik vind eigenlijk ook dat je een beetje overdrijft :$
    Maar het is goed dat je erg vind van die haat brieven, want als je echt een fan van justin zijt moet je hem ook het geluk van een vriendin gunnen.
    Natuurlijk mag je er kapot van zijn dat je geen ticket hebt voor zijn concerten en je mag hem 'aanbidden' Maar laat je hele leven niet door een tieneridool beheersen.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 19:15 ]

    Ik vind dit overdreven en eigenlijk interesseert het me niet zo?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Struggle schreef:
    Ok, dit klinkt nogal.. obsessed? 0.o


    Ex astris, sciencia

    Toch zal ik het nooit kunnen snappen... (:


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Dat heb ik zelf, godzijdank, nog nooit gehad. Niet omdat ik jou gek vind hoor, maar het lijkt me vreselijk om verliefd te zijn op iemand die je nooit zal bereiken...


    Life is hard and then we die

    Ik ben een belieber omdat ik gewoon zoveel van zijn muziek hou! Hij heeft een prachtige stem en die wordt alsmaar mooier en mooier, hij heeft de looks dat kan je toch niet ontkennen (; Het concert was geweldig en ik zou zeker opnieuw gaan als hij nog eens terug komt en wat Selena betreft, ik vind haar een heel lief en mooi meisje ook al ben ik een belieber, ik heb zeker niets tegen Selena. Ze verdient Justin en daar heb ik absoluut geen moeite mee (:


    ever since i turned my feelings for Damon have become more intense

    what the actual fuck?


    I live for the applause, you will die for it.