• Ik ben een belieber omdat Justin me raakt op alle manieren.

    Toen de kaartjes voor zijn concert uit verkocht waren en ik niet kon gaan, heb ik dagenlang gehuild en geen hap door mijn keel gekregen. Mijn vader moest me vasthouden tot ik weer rustig werd en uberhaupt een hap kon eten. Elke jongen zelfs mijn vriend en mijn beste vriend vergelijk ik met hem. En als ik een probleem heb denk ik wat Justin zou doen en dan doe ik dat ook. Toen ik erachter kwam dat hij met Selena had verlaagde ik me tot het laagste van het laagste en stuurde Selena berichtjes met -hate- erin. En dat alleen omdat ik dromen heb. En nu schaam ik me de ogen uit mijn kop voordat. Ik weet ook wel dat de kans dat we ooit wat krijgen 1 op nul is maar dat bekent niet dat ik geen dromen meer heb. Ik hou van mijn vriend maar hij is gewoon een verre liefde.


    It's just I belieber thing x

    [ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 19:03 ]

    Weet je, als ik dit zo lees heb ik echt het idee dat alle ´Beliebers´ ongelukkig of depressief zijn. Dat is dan ook reden 1 waarom ik nooit fan van hem zou worden. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    true. ik doe hetzelfde. beliebers rock.

    ik kon wel naar het concert, maar zou altijd denken wat hij op een moment zou doen. en ik vind selena heel erg cool, in plaats van die haat berichten.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 17:27 ]


    Smile and live.

    Ok, dit klinkt nogal.. obsessed? 0.o


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    lol, nu heb ik zin om neer te zetten waarom ik een belieber ben.


    <3

    Kitchener schreef:
    lol, nu heb ik zin om neer te zetten waarom ik een belieber ben.


    Ga je gang!

    Casuelle schreef:
    true. ik doe hetzelfde. beliebers rock.

    ik kon wel naar het concert, maar zou altijd denken wat hij op een moment zou doen. en ik vind selena heel erg cool, in plaats van die haat berichten.


    Ik vind haar nu ook coowl!

    Meis, Justin is ook maar een mens. Denk je nou echt dat Justin het zou willen dat jij hem ziet als een God. Hij heeft zelf gezegt dat hij van zijn fans houdt, maar dat hij ook wel even kind zou willen zijn. Je kent hem niet persoonlijk, je kunt niet over hem oordelen. Ik als Th '-fan' hou enkel van ze, door de muziek, de looks en de índruk die ze achterlaten. Ik ken hun ook niet persoonlijk. Probeer je in te houden, ook voor Justin. Ik weet zeker dat hij het geweldig vind dat je fan van hem bent, maar ik denk niet dat hij zou willen dat je door hem in een verkeerde achtbaan van emoties gaat. Zoiets kan lijden tot depressie.


    Let it come and let it be

    Je hebt toch spijt van die haatberichten, dus.
    Leuk voor jou dat je een belieber bent, al mag je wel niet gaan overdrijven.
    Je moet je leven niet negatief laten beheersen door hem.
    Maar zolang het je niet ongelukkig maakt, maar Justin je gewoon gelukkig maakt, is er niks mis mee. (:


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Glimpse schreef:
    Weet je, als ik dit zo lees heb ik echt het idee dat alle ´Beliebers´ ongelukkig of depressief zijn. Dat is dan ook reden 1 waarom ik nooit fan van hem zou worden. (:


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Dit klinkt eerder obsessief dan gewoon een fan. Trouwens, je kan altijd hopen, maar de kans dat Justin ooit iets met jou gaat hebben is net zo klein als dat ik binnen twee seconden mijn mail krijg van Pottermore. Dat neemt niet weg dat je niet kan blijven hopen. (:


    All was well.

    Hale schreef:
    (...)

    Ga je gang!


    Lol, hier is mijn verhaal waarom ik een belieber ben.

    Ik ben fan van Justin, omdat ik vind dat hij een ontzettende getaleende zanger is. Ik vind dat hij een prachtige stem heeft, ook al zingt hij soms hardstikke vals. Maar hij is niets voor niets beroemd geworden. Hij heeft er zelf voor gevochten, hij kwam niet uit een rijk of beroemd gezien maar is nu wel een idool voor vele. Hij heeft soms moeilijke tijden en toch zet hij door om zijn fans niet teleur te stellen, ik heb echt veel respect voor hem. Sinds ik fan van hem ben, heb ik geleerd keuzes te maken. Dank zij hem jaag ik mijn dromen na, eerst ondernam ik nooit actie met de instelling: het komt wel een keer. Ook heb ik dankzij hem een meisje ontmoet, we werden beste vriendinnen en we beleefde veel lol met elkaar, ook al is dat nu een stuk minder ik ben daar heel dankbaar voor. Justin maakt me aan het glimlachen, door hem zet ik door, door hem word ik ontzettend vrolijk maar ik kan ook rustig worden. Eerst had ik altijd zo'n gedachte van 'ik moet zijn vriendin zijn' nu heb ik dat niet meer. Het toch 0,00001% de kans dat je iets met hem krijgt. Ik moet me ook richten op mijn eigen leven, niet altijd aan de zijne denken. Een van mijn dromen is om hem te ontmoeten, als dat gebeurd wil ik hem vertellen dat hij veel voor me betekend en hem bedanken voor vele dingen.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 17:50 ]


    <3

    Glimpse schreef:
    Weet je, als ik dit zo lees heb ik echt het idee dat alle ´Beliebers´ ongelukkig of depressief zijn. Dat is dan ook reden 1 waarom ik nooit fan van hem zou worden. (:

    Daarom wordt ik sowieso nooit fan van iemand, of probeer ik het te minderen als ik voel dat ik een beetje 'obsessed' wordt.


    None but ourselves can free our minds.

    Nu heb ik zin om neer te zetten waarom ik absoluut GEEN belieber ben. Altijd dat depressieve gedoe :'D


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik ben belieber omdat Justin gewoon een geweldig persoon is. Hij zingt geweldig, en is echt een inspiratie voor me. Ik heb ongelofelijk veel respect voor die jongen en wat hij heeft meegemaakt. Ook al date hij met Selena, iemand die echt gewoon vreselijk vindt, ik blijf hem steunen want hij blijft dezelfde Justin. Toen ik kaartjes had voor 27 maart ging ik helemaal uit me dak. Het was echt de beste dag van mijn leven. Ik zal altijd een belieber zijn (:


    To infinity and beyond •

    Kitchener schreef:
    (...)

    Lol, hier is mijn verhaal waarom ik een belieber ben.

    Ik ben fan van Justin, omdat ik vind dat hij een ontzettende getaleende zanger is. Ik vind dat hij een prachtige stem heeft, ook al zingt hij soms hardstikke vals. Maar hij is niets voor niets beroemd geworden. Hij heeft er zelf voor gevochten, hij kwam niet uit een rijk of beroemd gezien maar is nu wel een idool voor vele. Hij heeft soms moeilijke tijden en toch zet hij door om zijn fans niet teleur te stellen, ik heb echt veel respect voor hem. Sinds ik fan van hem ben, heb ik geleerd keuzes te maken. Dank zij hem jaag ik mijn dromen na, eerst ondernam ik nooit actie met de instelling: het komt wel een keer. Ook heb ik dankzij hem een meisje ontmoet, we werden beste vriendinnen en we beleefde veel lol met elkaar, ook al is dat nu een stuk minder ik ben daar heel dankbaar voor. Justin maakt me aan het glimlachen, door hem zet ik door, door hem word ik ontzettend vrolijk maar ik kan ook rustig worden. Eerst had ik altijd zo'n gedachte van 'ik moet zijn vriendin zijn' nu heb ik dat niet meer. Het toch 0,00001% de kans dat je iets met hem krijgt. Ik moet me ook richten op mijn eigen leven, niet altijd aan de zijne denken. Een van mijn dromen is om hem te ontmoeten, als dat gebeurd wil ik hem vertellen dat hij veel voor me betekend en hem bedanken voor vele dingen.


    Respect!