• Waarom is het gevaarlijk als je zwanger word van een vampier of een weerwolf?. Ik lees best veel twillight stories en daar gaat de vrouwelijke hoofdpersoon bijna altijd half dood omdat ze zwanger is van een vampier of van een weerwolf. En in breaking dawn is Bella er ook niet echt goed aan toe.

Waarom is dat?

xBlackxAngel schreef:
    (...)

en bij een weerwolf is het kindje al heel sterk en breekt veel botten van de moeder...

Ok krijg je dan niet like:a miskraam?

Hoezo ga je jezelf afvragen dat het pijn doet als je seks hebt met een vampier O_o Die krengen bestaan toch niet.

-

Genius schreef:
    Hoezo ga je jezelf afvragen dat het pijn doet als je seks hebt met een vampier O_o Die krengen bestaan toch niet.

Nee maar kan ik een beetje fantasie hebben...

Bij weerwolven is er geen gevaar. hij/zij wordt later pas een weerwolf. dus ik snap niet waarom het in die verhalen wel zo is?

Who cares?

Omdat ze niet bestaan en drama creeren in een boek is leuk.

Omdat bij vampiers de baby het bloed drinkt van de moeder &' Bij weerwolven groeien ze harder en sneller.

I WAS BORN TO BE BAD ☮

Bij de wolven is dat niet zo
    Maar bij de vampieren voedt de baby zich met de moeder (:

Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

Wolven hebben toch heel sterke klauwen? Een vampier baby drinkt het bloed van de moeder.

Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

Bij vampieren is het inderdaad al gezegd, maar bij wolven is het volgens mij vrij normaal hoor? Anders zouden de moeders wel vaak doodgaan. Ik zie geen reden waarom een baby van een wolf schade zou kunnen aanrichten; het is pas wolf wanneer die wat ouder is. Maar dat wordt niet helemaal uitgelegd in de boeken, dus idk.

My heart was taken by you, broken by you and now is in pieces because of you.

Murphy schreef:
    Omdat bij vampiers de baby het bloed drinkt van de moeder &' Bij weerwolven groeien ze harder en sneller.

Dat klopt wel, maar de moeder gaat volgens mij daardoor niet halfdood zijn net als Bella. Je zwangerschap is alleen versneld.

My heart was taken by you, broken by you and now is in pieces because of you.