• Waarom is het gevaarlijk als je zwanger word van een vampier of een weerwolf?. Ik lees best veel twillight stories en daar gaat de vrouwelijke hoofdpersoon bijna altijd half dood omdat ze zwanger is van een vampier of van een weerwolf. En in breaking dawn is Bella er ook niet echt goed aan toe.

    Waarom is dat?

    Sanity schreef:
    Omdat bij vamps de baby het bloed drinkt van de moeder
    bij wolven heb ik geen idee


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Sanity schreef:
    Omdat bij vamps de baby het bloed drinkt van de moeder
    bij wolven heb ik geen idee


    comfort in c h a o s

    Sanity schreef:
    Omdat bij vamps de baby het bloed drinkt van de moeder
    bij wolven heb ik geen idee

    Die wolven is niet gevaarlijk, want het geeft allen de bloed lijn door.
    Ze veranderen allen naar een wolf als er een vampier in de beurt is en op een bepaalde leeftijd.

    En word nooit zwanger van een Vampier
    :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    BeRavenclaw schreef:
    (...)
    Die wolven is niet gevaarlijk, want het geeft allen de bloed lijn door.
    Ze veranderen allen naar een wolf als er een vampier in de beurt is en op een bepaalde leeftijd.

    En word nooit zwanger van een Vampier
    :Y)


    Maar het doet toch pijn om dan met hem te neuken aangezien meneer tekeer gaat als een dolle...

    Hale schreef:
    (...)

    Maar het doet toch pijn om dan met hem te neuken aangezien meneer tekeer gaat als een dolle...

    dat vroeg ik me ook af 8D.
    Volgens mij kan je het vergelijken met het doen met een steen(cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Bij vamps drinken ze bloed van de moeder
    Weerwolven is het niet gevaarlijk

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 19:45 ]


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    ZivaDavid schreef:
    Bij vamps drinken ze bloed van de moeder
    Bij weerwolven groeit de foetus overmatig snel dat het echt gevaarlijk wordt

    Volgens mij is het met de wolven niet anders.
    Maar hebben we het nou over de wolven achtig dat Jacob is of echt weerwolven ;D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    BeRavenclaw schreef:
    (...)
    Volgens mij is het met de wolven niet anders.
    Maar hebben we het nou over de wolven achtig dat Jacob is of echt weerwolven ;D


    De mythe weerwolven.

    Hale schreef:
    (...)

    De mythe weerwolven.

    Weerwolven geven niks door .
    Weerwolvendingens als Jacob geven wel een gen door ;D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ze bestaan niet, waarom je er zo druk over maken.


    Olive

    BeRavenclaw schreef:
    (...)
    dat vroeg ik me ook af 8D.
    Volgens mij kan je het vergelijken met het doen met een steen(cat)


    Dat bedoel ik.

    Ik zou dat echt niet aankunnen met mijn tengere lichaampje.

    Illuminati schreef:
    Die vampier dus omdat baby vamp bloed drinkt van mama. Zoals bij Bella in Breaking Dawn.
    En de weerwolf.. Geen idee, misschien zoals guitarsrock zegt; het zijn mytische wezens.

    Als die baby van de vampieren (en denk ik ook de weerwolven, but I'm not sure) tegen de buik aan schopt zoals baby's vaker doen, voelt Bella dat niet een beetje, maar krijgt ze er enorme blauwe plekken van. Die baby's zijn gewoon zo veel sterker waardoor ze gevaarlijk zijn.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    Als die baby van de vampieren (en denk ik ook de weerwolven, but I'm not sure) tegen de buik aan schopt zoals baby's vaker doen, voelt Bella dat niet een beetje, maar krijgt ze er enorme blauwe plekken van. Die baby's zijn gewoon zo veel sterker waardoor ze gevaarlijk zijn.


    Oow...

    Maar zijn ze echt gevaarlijk?

    Sanity schreef:
    Omdat bij vamps de baby het bloed drinkt van de moeder


    en bij een weerwolf is het kindje al heel sterk en breekt veel botten van de moeder...


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!