• Waarom is het gevaarlijk als je zwanger word van een vampier of een weerwolf?. Ik lees best veel twillight stories en daar gaat de vrouwelijke hoofdpersoon bijna altijd half dood omdat ze zwanger is van een vampier of van een weerwolf. En in breaking dawn is Bella er ook niet echt goed aan toe.

    Waarom is dat?

    Omdat bij vamps de baby het bloed drinkt van de moeder
    bij wolven heb ik geen idee


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    omdat het mythische wezens zijn.
    no jk
    omdat een mens veel zwakker is dan een weerwolf/vampier? die baby in dr buik zit toch aan haar vast met een navelstreng en dan stroomt het bloed van dat vampiertje ook in haar en dat verzwakt r? Idk


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Sanity schreef:
    Omdat bij vamps de baby het bloed drinkt van de moeder
    bij wolven heb ik geen idee


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Die vampier dus omdat baby vamp bloed drinkt van mama. Zoals bij Bella in Breaking Dawn.
    En de weerwolf.. Geen idee, misschien zoals guitarsrock zegt; het zijn mytische wezens.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik heb eigg gen idee... maar van vamp word toch uitgelegd in Breaking Dawn??

    weerwolf kan volgens mij helemaal niet zo gevaarlijk zijn, want anders zouden de wolven ook niet inprenten...


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    SuperManX schreef:
    ik heb eigg gen idee... maar van vamp word toch uitgelegd in Breaking Dawn??

    weerwolf kan volgens mij helemaal niet zo gevaarlijk zijn, want anders zouden de wolven ook niet inprenten...


    Bij weerwolven was het volgens mij zo dat je niet onveilig mag neuken met een actieve weerwolf... ofzoiets.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 10:44 ]

    Ok.

    Bij weerwolven is het dus zo dat je niet onveilig mag neuken met een actieve weerwolf. Dus die veel veranderd enzo,

    Nu het raadsel van de vamps oplossen.

    Maar het lijkt me toch ook vrij pijnlijk om het te doen met een vampier....

    Of ligt dat aan mij?

    In twilight wordt het toch half uitgelegd? De baby groeit heel erg snel en breekt de botten van de moeder binnenin het lichaam omdat hij te groot wordt. En ook zou de baby zich met zijn tanden door de moeder haar buik kunnen bijten om er uit te komen.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tip; Lees Morgen Rood of wacht de film af
    Daar word het heel duidelijk verteld dat Edward veel moeite moest doen om Bella in leven te houden en dat de baby Bella leegdrinkt en vervolgens zich een weg naar buiten baant door haar buikwand.


    Happy Birthday my Potter!

    BloodyGum schreef:
    Tip; Lees Morgen Rood of wacht de film af
    Daar word het heel duidelijk verteld dat Edward veel moeite moest doen om Bella in leven te houden en dat de baby Bella leegdrinkt en vervolgens zich een weg naar buiten baant door haar buikwand.


    O_0.

    Een weg door de buikwand.....


    oowgod...

    Hale schreef:
    (...)

    O_0.

    Een weg door de buikwand.....


    oowgod...


    Jep. Daarom was ze dus bijna dood.


    Happy Birthday my Potter!

    BloodyGum schreef:
    (...)

    Jep. Daarom was ze dus bijna dood.


    Maar het doet toch pijn om met een vampier te neuken....

    Sanity schreef:
    Omdat bij vamps de baby het bloed drinkt van de moeder
    bij wolven heb ik geen idee


    Food.

    Sanity schreef:
    Omdat bij vamps de baby het bloed drinkt van de moeder
    bij wolven heb ik geen idee


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.