• Het knaagt een beetje aan me.
    *ZUCHT*
    Ik leg het je wel uit. Ik ben dus al een tijdje op iemand. Laten we die persoon nou maar gewoon Kabouter Plop noemen. Oké. Plop is nu dus verliefd op Kabouter Lui. En daar kan ik niet tegen. Kabouter Lui heeft de pik op mij en kan me niet uitstaan. Ik probeer echt wel vriendelijk te den tegen Lui maar die sukkel blijft maar irri doen. Ik vond Lui al een achterlijke kabouter maar nu is het al helemaal. Ik bedoel, Lui heeft m'n crush afgesnoept! Nuja, Plop wist wel niet dat ik op hem was. Maar anyway. Het is niet leuk. En Lui Blijft me maar tegensteken..
    Ik voel me er echt niet goed bij!
    ..xoxo

    HOI!!

    Uhmm ja ik snap het maar I mean als jij Lui toch nie mag dan ga je toch lekker stoken GRRR xD

    Jaa fout fout maar ik ben STOUT >;]

    dan ga je toch lekker stoken GRRR xD


    Daarvoor heb ik Plop veel te graag :'[

    Dan moet je plop vertelen hoe het zit , of met lui gaan praten. Je kan niet van plop verwachten dat hij jou begrijpt als hij het verhaal niet weet.

    Alsof ik dat durf...

    najaa.
    ik heb het Laura ook gewoon zomaar verteld dat ik op haar ben :')
    en die heeft ook een vriendin ><

    Alsof ik dat durf...

    Natuurlijk durf je dat. Gewoon doen. Niet persé op de manier van 'Hoi, ik ben verliefd op je, wil je verkering?' Maar gewoon de situatie uitleggen, en hoe jij je voelt tegenover Lui e.d. Misschien heeft Plop er niks over te melden maar dan is het er tenminste uit. En wees niet bang, als het niet gaat werken, er lopen nog andere kabouters door het bos hoor (:


    Mew <3

    Ik wil Plop echt niet kwijt.
    Zeker niet als vriend!
    Plop is altijd zo lief..
    *zucht*
    Hier kom ik dus niet over..

    Ik wil Plop echt niet kwijt.
    Zeker niet als vriend!
    Plop is altijd zo lief..
    *zucht*
    Hier kom ik dus niet over..

    Tuurlijk wel , er komt wel een moment dat geschikt is om het uitteleggen.
    Je ziet wel , alles op zijn tijd.