• Liefst van Harry Potter, meestal lees ik Draco Malfoy. Maar nu wil ik graag andere lezen, bijvoorbeeld Ron Weasley. Ik zou ook graag es een story lezen over onbekende mensen.

    Liefst geen:
    - Justin Bieber
    - Twilight


    Harmonia nectere passus.




    Link in plaatje: Het is Fantasy en onbekende personen: 7 hoofdstukjes ^^

    Vittoria; Een vreedzame wereld met perfecte balans.
    Dit alleen door de legendarische Diamond of Balance, die millenia geleden
    door de 3 Fates is gecreëerd.

    Op een kalme winterdag wordt deze balans verstoord, waardoor de zon compleet van de hemel verdwijnt.
    Paniek breekt uit. Gebeden worden niet gehoord.
    Vittoria is een grote chaos.

    Niet lang hierna, in The Forest of Ce Dubh, verscheen een spookachtig meisje. Clotho, de eerste van de 3 Fates.
    In haar hand heeft ze een ronde, witte steen, met een gekleurd pentagram er ingekerft.
    Het enige wat Vittoria nu nog kan redden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    thanks! meer? xd


    Harmonia nectere passus.

    Ja, mijn story. Someone Lovely. (Voorheen My Unknown Father)
    Over Snape, Draco en de rest van Slytherin.
    Klik


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    dankje!


    Harmonia nectere passus.

    Scarecrow
    Emily O. Scarlett en Carlo Kannewasser zijn een koppel. Ze zijn gelukkig samen, maar iedereen weet hoe het afloopt met Carlo ... hoe vergaat het dan met Emily?
    Harry Potter moet en zal haar de verklaring geven voor die rare nacht waarin haar vriendje het leven losliet, maar Emily is daar nog niet klaar voor. Ze zakt weg in haarzelf en een fantasie die werkelijkheid werd, of was het omgekeerd?
    Emily belandt in een vreemde plaats, probeert om verder te gaan met haar leven. Dit lukt niet al te vlot als alles waar je in geloofde plots niet echt blijkt te zijn ...

    * Om de week een nieuw deel
    * Rond de 800 - 1000 woorden

    Marked and Bitten
    Één maand tijd, 30 dagen om hem voor te bereiden, 30 dagen die altijd uitgesteld worden. De wonden helen maar de druk verhoogt. Ook twijfel heerst. Meerdere vragen blijven constant branden in zijn geest. Hij snapte het niet, Fenrir was een vriend van de familie. Maar zijn de wonden erg genoeg en zal hij uiteindelijk veranderen?
    Is Draco bang genoeg om iets te doen dat voor hem onmogelijk lijkt en Remus Lupin om hulp te vragen?

    * Schrijf ik samen met Astarte, op Aconite.
    * Rond de 500 woorden per deel
    * Elke dag een hoofdstuk


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Hier vind je een hoop hp stories.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Price of love || James Phelps

    De twintigjarige Esther komt uit een saaie stad waar nooit iets speciaals gebeurt.
    Maar als Esther een prijs wint om met de cast van Harry Potter naar New York te vliegen voor de première van de laatste Harry Potter film, is ze uitzinnig van vreugde.
    Als ze kennis maakt met de leuke James Phelps, is ze er zeker van dat dit echt niet haar type is.
    Maar wat gebeurt er als ze door noodweer vast blijven zitten in New York?




    'Je bent écht niet grappig, Phelps.'
    'Waarom lach je dan?'


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Oeh, veel dingen om te lezen! ik kan niet kiezen ;D


    Harmonia nectere passus.

    ik ben net aan een Draco story begonnen.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Lees ze gewoon allemaal =)


    I'd rather die my way, than live yours.

    Deze heeft al heel wat hoofdstukjes en is over onbekende personen:
    De prins met de creditcard

    Deze ga ik nog starten:
    The Journalist with the Gucci bag

    Sorry dat de beschrijving en de cover er niet bijstaat, maar dat trekt m'n pc even niet. Maar zodra je op de link klikt staat het er gelijk ^^


    “Love is a contradiction.”

    http://www.quizlet.nl/stories/58370/miracle-or-magical-ft-george-weasley/

    Het George Weasley verhaal van mij en mijn vriendin:$


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you

    Our time is running out.



    Als één van de trouwste volgelingen van Voldemort, is het logisch dat June Willow Blake terechtkwam in de afdeling Slytherin. Met haar arrogantie en haar vurige temperament past ze daar ook perfect thuis. Ze is populair, wordt gevreesd door velen en heeft hordes met ‘vrienden’. Haar rooskleurige leventje wordt echter in de war geschopt, wanneer ze een opdracht krijgt. Één opdracht die misschien wel van levensbelang zal zijn. Één opdracht, één jaar, alles kan veranderen.

    Our time is running out,
    You can't push it underground
    You can't stop it screaming out
    How did it come to this?