Naar elke film geweest in de Bios en 2 jaar geleden ben ik de HP boeken voor het eerst gaan lezen
en daarna nog een keer
en nog een keer
en nog een keer
en nu wil ik weer opnieuw beginnen
Gewoon, de eerste film kijken die uit kwam en toen alles hebben gevolgd enzo. Al ben ik nu pas begonnen met het lezen van de boeken, aangezien ik weinig tijd en zin had om zulke dikke boeken te lezen (1 & 2 zijn niet dik, I know).
Nadat ik op Q een verhaal erover las , want daarvoor vond ik het echt veel te dikke boeken om er ook maar aan te beginnen. (En het helpt niet als je met het tweede boek begint, dan is alles zo verwarrend).
Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]
Monkeyslut schreef:
Nadat ik op Q een verhaal erover las , want daarvoor vond ik het echt veel te dikke boeken om er ook maar aan te beginnen. (En het helpt niet als je met het tweede boek begint, dan is alles zo verwarrend).
Dit had ik ook :'D Ik kreeg voor kerst boek 1 & 3, en begon met 3. Nee, dan is het NIET te volgen
Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.
Voor dat de eerste film uit was, liep ik met mijn moeder door een winkel en ik zag verschillende spullen van HP. Zoals posters, vriendenboeken, de boeken zelf. En mijn moeder begon toen te vertellen waarover het ging en dat die boeken zouden verfilmd worden en ik was meteen verkocht. Wat later kreeg ik een boek en toen was ik pas echt fan.