• Hoe zijn jullie fan geworden van Hp ? (:


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Niet. HP interesseert me niet echt.

    Door als kind de films te kijken. -^^-


    Let the Night embrace you

    Ik kreeg het eerste boek voor kerstmis, en was verkocht <3


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Naar elke film geweest in de Bios en 2 jaar geleden ben ik de HP boeken voor het eerst gaan lezen
    en daarna nog een keer
    en nog een keer
    en nog een keer
    en nu wil ik weer opnieuw beginnen :3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Sodom schreef:
    Door als kind de films te kijken. -^^-


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik weet nog, ik was 6 jaar ofzo, en mijn mama had de 1ste dvd meegebracht.
    Ze zei dat het iets was met magie enzo, en sindsdien was ik verkocht :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Gewoon, de eerste film kijken die uit kwam en toen alles hebben gevolgd enzo. Al ben ik nu pas begonnen met het lezen van de boeken, aangezien ik weinig tijd en zin had om zulke dikke boeken te lezen (1 & 2 zijn niet dik, I know).


    Forever.

    Sodom schreef:
    Door als kind de films te kijken. -^^-

    Nadat ik op Q een verhaal erover las (A), want daarvoor vond ik het echt veel te dikke boeken om er ook maar aan te beginnen. (En het helpt niet als je met het tweede boek begint, dan is alles zo verwarrend).


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Monkeyslut schreef:
    Nadat ik op Q een verhaal erover las (A), want daarvoor vond ik het echt veel te dikke boeken om er ook maar aan te beginnen. (En het helpt niet als je met het tweede boek begint, dan is alles zo verwarrend).


    Dit had ik ook :'D Ik kreeg voor kerst boek 1 & 3, en begon met 3. Nee, dan is het NIET te volgen


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Voor dat de eerste film uit was, liep ik met mijn moeder door een winkel en ik zag verschillende spullen van HP. Zoals posters, vriendenboeken, de boeken zelf. En mijn moeder begon toen te vertellen waarover het ging en dat die boeken zouden verfilmd worden en ik was meteen verkocht. Wat later kreeg ik een boek en toen was ik pas echt fan. xD


    Take me to wonderland

    Niet, ik ben niet echt een fan van hp. Eerder van de hongerspelen.

    Sodom schreef:
    Door als kind de films te kijken. -^^-


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Ik zag de film op tv toen ik 11 was, maar ook door de stories op Quizlet.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    6 maanden geleden zag ik het eens en was ik benieuwd. Toen zag ik de eerste film en was ik fan.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...