• Ik ga beginnen aan een nieuw verhaal, met onbekende mensen. Alleen heb ik nog geen titel en namen, dus kunnen jullie mij alsjeblieft gaan helpen?

    Wanneer [NaamO1] een blind date voor haar regelt heeft [NaamO2] in de eerste instantie zin om haar iets aan te doen, [NaamO1] zou immers moeten weten dat na haar laatste relatie, de zin om een volgende aan te gaan geheel verdwenen is. Echter weet [NaamO1] haar over te halen te gaan, iets waar ze zich achteraf over verbaasd, maar iets waar zij ook gelukkig mee is na ze de jongen heeft ontmoet welke [NaamO1] geregeld voor haar heeft. Het geluk wat ze eerst voelde, slaat echter om als zij beseft wat hij met haar doet, wie en wat hij werkelijk is. Ze kan zich wel vervloeken als zij erachter komt in het web van een loverboy beland te zijn, een web waar zij zich met moeite uit zal moeten zien te bevrijden. Hoe heeft zij het zover kunnen laten komen?



    Rollen die ik nodig heb:
    # Hoofdpersoon ,dus het meisje
    # Beste vriendin van dat meisje
    # Loverboy jongen
    # Een paar vrienden van dat jongen


    Vul in:

    Rol:
    Naam:
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk/foto:
    Hobby's:
    Familie:
    Extra's:
    Titel:

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 14:51 ]


    I love BTR and One Direction!

    Rol: Vriend van loverboy
    Naam: Daniel
    Achternaam: Strycks
    Leeftijd: 18
    Karakter: Daniel is stil maar niet velegen. Hij heeft een mysterieuze uitstraling waar door veel vrouwen hem aantrekkelijk vinden. Van deze gave maakt hij dan ook vaak en ongeneneerd gebruik. Hij is de meester der flirten en weet binnen een paar minuten waar het meisje waar hij mee praat opvalt. Soms is dat zijn echte karakter of doet hij zich juist heel lief en verlegen voor. Daniel is musicaal en speelt gitaar en piano. Verder is hij gek op honkbal, hij vind het geweldig om naar te kijken maar ook om te spelen.
    Uiterlijk/foto:


    Hobby's: Gitaar/piano spelen. En honkbal.
    Familie: Daniel's vader heeft een eigen bedrijf die computers en andere dingen verhandeld. Zijn vader wilt en gaat ervan uit dat daniel later het bedrijf over neemt. Daniel zelf heeft daar echte géén zin in. Hij wilt iets met muziek doen. Door dit mening verschil heeft hij veel ruzie met zijn vader en is de band mt zijn moeder sterker dan die met zijn vader. Om eerlijk te zijn heeft hij een hekel aan hem. Daarom is Daniel nu ookal uit huis. Zo snel als hij kon ging hij weg.
    Extra's: -
    Titel:

    SofieSaade schreef:
    Rol: Vriend van loverboy
    Naam: Daniel
    Achternaam: Strycks
    Leeftijd: 18
    Karakter: Daniel is stil maar niet velegen. Hij heeft een mysterieuze uitstraling waar door veel vrouwen hem aantrekkelijk vinden. Van deze gave maakt hij dan ook vaak en ongeneneerd gebruik. Hij is de meester der flirten en weet binnen een paar minuten waar het meisje waar hij mee praat opvalt. Soms is dat zijn echte karakter of doet hij zich juist heel lief en verlegen voor. Daniel is musicaal en speelt gitaar en piano. Verder is hij gek op honkbal, hij vind het geweldig om naar te kijken maar ook om te spelen.
    Uiterlijk/foto:


    Hobby's: Gitaar/piano spelen. En honkbal.
    Familie: Daniel's vader heeft een eigen bedrijf die computers en andere dingen verhandeld. Zijn vader wilt en gaat ervan uit dat daniel later het bedrijf over neemt. Daniel zelf heeft daar echte géén zin in. Hij wilt iets met muziek doen. Door dit mening verschil heeft hij veel ruzie met zijn vader en is de band mt zijn moeder sterker dan die met zijn vader. Om eerlijk te zijn heeft hij een hekel aan hem. Daarom is Daniel nu ookal uit huis. Zo snel als hij kon ging hij weg.
    Extra's: -
    Titel:



    Ga ik gebruiken, heel leuk!!


    I love BTR and One Direction!

    Yeah ik voel me nu echt goed (A)

    SofieSaade schreef:
    Yeah ik voel me nu echt goed (A)


    hahaha


    I love BTR and One Direction!

    Rol: Loverboy
    Naam:[/n] Jayden.
    Achternaam: Gordon.
    Leeftijd: 18
    Karakter: Jay is een echte ladies men. Hij weet precies wat te zeggen op het juiste moment tegen het juiste meisje waardoor die als een blok voor hem valt. Maar Jay is ook een redelijke agressieveling. Tegen meisjes houdt hij zich in, maar als hij kwaad word tegen een jongen zal hij zich niet inhouden om te vechten. Hij is ook het echte leiderstype, niemand zal hem moeten zeggen wat gedaan. Jay is al van in de middelbare school echt onhandelbaar. Elke regel daar zal wel meedere keren door hem gebroken zijn. Hij ging met de mooiste meisjes en dumpte ze na een paar weken en ging gewoon met een ander. Hij geeft niet veel om liefde, wel om geld en zijn “behoeftes”.
    Uiterlijk/foto:


    Zayn Malik (:
    Hobby's: Toen Jay nog op school zat was hij natuurlijk kapitein bij het footballteam, maar Jay gaf niet zo veel om football. Het ging hem eerder om de status en de populariteit. Nu heeft Jay niet echt veel hobby’s. Hij hangt vaak met zijn vrienden rond in de stad of gaat uit naar de duurste clubs om “chickie’s binnen te halen.”
    Familie: Jay heeft een hele normale opvoeding gehad, alleen een redelijk strenge en zoals Jay is lapte hij ongeveer elke regel wel een keer aan zijn laars. Hij groeide op in een middelgroot rijhuis met zijn ouders en zijn twee zussen. Megan & Nina zijn Jay’s tweelingzussen. Tot ongeveer Jayden’s 15e en hun 14e konden de Nina en Megan hem niet uitstaan en dat was ook wederzijds, maar nu ze alle drie ouder zijn kunnen ze het soms wel met elkaar vinden en gaan ze ook soms dingen samen gaan doen. Vele meisjes willen contact met de tweeling juist om Jay’s nummer. Als hij dat weet gaat hij zelf naar dat meisje en gaat haar zeggen dat als ze dat wilt ook gewoon aan hem kon vragen en het in dit geval niet krijgt. Jack is de vader van de drie. Hij werkt als personeels directeur bij één of ander bedrijf waarvan niemand de naam kent. Hij verdiend niet weinig, ook niet veel, maar net genoeg om geen armmoedig leven te hebben en net niet genoeg om gekke dingen met het geld te gaan doen. Hij is iemand die weinig thuis is, maar als hij thuis is veel tijd wil spenderen met zijn familie, soms tot grote ergernis van de tweeling en OJay Cara, hun moeder, leeft in dromenland. Ze gaat shoppen, doet alsof ze veel geld heeft die ze niet heeft. Is meer uit dan thuis, maar niemand trekt zich echter iets aan van haar.


    all I want is the taste that your lips allow

    Netsky schreef:
    Rol: Loverboy
    Naam:[/n] Jayden.
    Achternaam: Gordon.
    Leeftijd: 18
    Karakter: Jay is een echte ladies men. Hij weet precies wat te zeggen op het juiste moment tegen het juiste meisje waardoor die als een blok voor hem valt. Maar Jay is ook een redelijke agressieveling. Tegen meisjes houdt hij zich in, maar als hij kwaad word tegen een jongen zal hij zich niet inhouden om te vechten. Hij is ook het echte leiderstype, niemand zal hem moeten zeggen wat gedaan. Jay is al van in de middelbare school echt onhandelbaar. Elke regel daar zal wel meedere keren door hem gebroken zijn. Hij ging met de mooiste meisjes en dumpte ze na een paar weken en ging gewoon met een ander. Hij geeft niet veel om liefde, wel om geld en zijn “behoeftes”.
    Uiterlijk/foto:


    Zayn Malik (:
    Hobby's: Toen Jay nog op school zat was hij natuurlijk kapitein bij het footballteam, maar Jay gaf niet zo veel om football. Het ging hem eerder om de status en de populariteit. Nu heeft Jay niet echt veel hobby’s. Hij hangt vaak met zijn vrienden rond in de stad of gaat uit naar de duurste clubs om “chickie’s binnen te halen.”
    Familie: Jay heeft een hele normale opvoeding gehad, alleen een redelijk strenge en zoals Jay is lapte hij ongeveer elke regel wel een keer aan zijn laars. Hij groeide op in een middelgroot rijhuis met zijn ouders en zijn twee zussen. Megan & Nina zijn Jay’s tweelingzussen. Tot ongeveer Jayden’s 15e en hun 14e konden de Nina en Megan hem niet uitstaan en dat was ook wederzijds, maar nu ze alle drie ouder zijn kunnen ze het soms wel met elkaar vinden en gaan ze ook soms dingen samen gaan doen. Vele meisjes willen contact met de tweeling juist om Jay’s nummer. Als hij dat weet gaat hij zelf naar dat meisje en gaat haar zeggen dat als ze dat wilt ook gewoon aan hem kon vragen en het in dit geval niet krijgt. Jack is de vader van de drie. Hij werkt als personeels directeur bij één of ander bedrijf waarvan niemand de naam kent. Hij verdiend niet weinig, ook niet veel, maar net genoeg om geen armmoedig leven te hebben en net niet genoeg om gekke dingen met het geld te gaan doen. Hij is iemand die weinig thuis is, maar als hij thuis is veel tijd wil spenderen met zijn familie, soms tot grote ergernis van de tweeling en OJay Cara, hun moeder, leeft in dromenland. Ze gaat shoppen, doet alsof ze veel geld heeft die ze niet heeft. Is meer uit dan thuis, maar niemand trekt zich echter iets aan van haar.



    Zayn Malik, hihi. He is cute.


    Ik heb nu alleen een titel nodig.


    I love BTR and One Direction!

    Ik ben zelf een ramp in titels dus :')
    Blinded by love, used by you is het beste wat ik kan vinden.


    all I want is the taste that your lips allow

    iemand een leuk titel?


    I love BTR and One Direction!

    Netsky schreef:
    Ik ben zelf een ramp in titels dus :')
    Blinded by love, used by you is het beste wat ik kan vinden.


    die is wel leuk jhaaa..


    I love BTR and One Direction!

    Rol: Loverboy
    Naam: Julian
    Achternaam: McNall
    Leeftijd: 19
    Karakter: Hij is erg dominant & heeft een vrij hoge dunk van zichzelf. De rede dat hij meisjes misbruikt is omdat hij zelf thuis verwaarloosd werd, voordat hij bij een vriend ging wonen & een 'betere' manier vond om geld te verdienen.
    Titel: Blind wait. [het slaat nergens op. :$ ik weet niks beters]
    Ik heb geen inspiratie meer om dit verder in te vullen xd. sorry.


    Intersectional feminist

    Rol: Hoofdpersoon
    Naam: Jess Ashley Lively
    Achternaam: Lively
    Leeftijd: 16
    Karakter: Ze kan soms brutaal zijn en als ze verluefdt is dan lijkt ze wel blind. Ze heeft bijna altijd de rare jongens. Ze houdt van lezen en koken. Ze is ook gek op dansen en zingen, maar het liefst is ze bjj haar vrienden.
    Uiterlijk:


    Hobby's: lezen,koken,dansen,zingen,gitaar spelen en bij haar vrienden zijn.
    Familie: Ze heeft een zus genaamd Lindsay maar die is druk met haar baan als modeontwerpster verder heeft ze redelijk vaak ruzie met haar ouders en de rest van haar familie is morsdood.
    Extra's: Ze toont niet graag haar emoties
    Titel: A bad blinde date
    Mag ik please de rol?????????????*puppyeyes*


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad