• Ik heb zin om al mijn storys te verwijderen en een nieuwe story te verzinnen. Alleen als ik dat doe worden er waarschijnlijk heel veel mensen kwaad op mij, haha. Dus ik weet het ook nog niet zeker. Wie van jullie heeft hier ook soms zin in?

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 11:24 ]


    <3

    Jep, ik. Bijna iedere dag. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rum schreef:
    Jep, ik. Bijna iedere dag. (:


    en heb je het al ooit gedaan?


    <3

    Kitchener schreef:
    (...)

    en heb je het al ooit gedaan?


    Nee. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Nog nooit gedaan of zin in gehad, ook al waren er tijden dat iedereen het las maar ik alleen maar reacties kreeg als 'snel verder' of 'leuk', maar toch ging ik verder. (:


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Nog nooit gedaan of zin in gehad, ook al waren er tijden dat iedereen het las maar ik alleen maar reacties kreeg als 'snel verder' of 'leuk', maar toch ging ik verder. (:


    het is bij mij ook niet de reden om te stoppen door de reacties die ik krijg. Maar wow nog nooit zin gehad om dat te doen? Ik heb best wel veel respect voor je.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 11:32 ]


    <3

    Nee, niet echt, maar ik heb niet echt zoveel stories. Alleen ééntje, maar die staat op inactief omdat ik er niet tevreden over ben.
    Ik zou het alleen niet doen, want je krijgt er later spijt van. Zet ze anders alleen op inactief.

    Het is zonde, vind ik.
    Je bedenkt iets, je werkt er aan en stopt er tijd in en dan gooi je het weg, terwijl er waarschijnlijk helemaal niets mis mee is.
    Ik zou ze op inactief zetten, als je echt besluit om het te doen, of er in ieder geval een kopie van te bewaren.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik, paar keer gedaan ook :-)

    Halestorm schreef:
    Ik, paar keer gedaan ook :-)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik wil dat doen, met An unforgiveable Curse Called Love. Maar ik heb 26 abbo's en dat wil ik ze niet aan doen...

    Ja, dat heb ik wel eens. Meestal doe ik dat dan ook. ;D
    Ik heb een keer een verhaal verwijderd waar ik een maand aan bezig was, ik had iets van 50 bladzijdes, haha. (';
    Vond het wel een beetje zonde, maar het voelde toch ergens wel weer goed om het te verwijderen ;3


    Me so good.

    Ik heb dat wel vaker, maar als ik een story dan echt niet meer wil, dan schrijf ik een berichtje dat ik er (tijdelijk misschien) mee stop en een link naar de nieuwe story. Dan verwijder ik ze vervolgens niet, maar zet ze gewoon op inactief. Dan kan je later altijd nog verdergaan, of op z'n minst nog eens de leuke reacties lezen =D


    “Love is a contradiction.”

    Ik verwijder nieuwe stories altijd omdat ik alle inspiratie in mijn 'oude' verhaal stop. En daar heb ik 294 abo's op, dus hell to the no dat ik die ooit ga verwijderen. ;3


    It's time to be happy again.

    Ik heb dat een keertje gedaan en het lucht best wel op.


    We can't spend our lives waiting to live.

    Nee, want ik ben altijd bang dat ik het later nog eens nodig heb of terug wil lezen en dat ik er dan spijt van krijg. Maar ik schreef vroeger wel verhalen op Word en toen was mijn computer gecrasht en was ik alles kwijt en daar was ik stiekem wel blij mee :')


    As travars