• me zus is vandaag voor drie maanden naar zui-afrika vertrokken(huil) ik mis haar nu al maar we kunnen wel gewoon contact houden:) ik vind het leuk voor haar dat ze eens naar zuid-Afrika kan maar ik mis haar gewoon heel erg nu nog niet zo heel erg maar later wa meer

    mijn papa gaat ook naar afrika den 20ste voor een maand om de hymalaya te beklimme me nog andere xD


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Doet ze dat voor haar werk of om er even tussen uit te zijn? :)


    It's heavy but you are not the only one

    ik mis me zus nog steeds(huil) maar we kunnen wel met haar bellen(hoera) en rara wanneer komt ze terug 6 december

    Dat begrijp ik best wel dat je haar mist! Zou ik ook voor hebben!ö

    Wow op 6 december, wie weet brengt ze ene sinterklaaskadootje mee :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Awww !! Geen zorgen ze komt terug! En denk eraan: jullie houden contact dus oh zo erg is het toch niet? ^^
    Veel sterkte !! ^^


    What's wrong whit loving someone?

    mijn papa/nonkel gaat ook naar afrika den 20ste voor een maand om de hymalaya te beklimme me nog andere xD


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Klote man. Maar je kan toch emailen nzoo..


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    nee bedoel de kilomanjaro [x


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Je went er wel aan(Deenk ik) want mij broer gaat in 2009 in de eerste maand naar Londen maar ik kan niet zonder me broer dan is het altijd stil in huis maar je moet gwn op bezoek gaan bij je zus wat ik ook ga doen maar Zuid-Afrika is wel ver!
    Maar Voor Hoelang blijft ze in Zuid-Afrika

    ze zou voor ongeveer 3 maande weg gaan om vrijwilligerswerk te doen en het is bij mij echt stil in huis nu want de twee druktemakers zijn nu weg:P