• Omg, jammer dat hij niet zong toen ie Snape was =P Waarschuwing: Niet kijken als je nog zonder aan dit liedje te denken naar Snape wilt kijken.



    Vanaf ong. 1:14.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2011 - 21:17 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    (...)
    Oh, Jamie Campbell Tower <3 Ik vond dat liedje juist heel mooi, de tekst niet, maar gewoon, zijn stem :3
    En ik vond die Mrs. Lovett meteen al stom, alleen omdat ik Bellatrix haat. Timothy Spall (Pettigrew) vond ik eng en Alan was geweldig. Morgen ga ik die film nog een keer kijken =P


    Ja zijn stem was wel mooi! Ik vond mrs. Lovet echt awesome! En ik zat er ook net aan te denken om hem morgen ook nog een keer te kijken. Ik kan ook altijd heel erg lachen om die eerste scene met Mr. Pirelli.


    The truth is out there.

    Ik lag echt dubbel vanaf het moment dat hij binnenkomt, maar hij zingt inderdaad mooi!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Sweeney Tooddd <3_O_

    Stiekem vind ik dit dus helemaal niet grappig XD Het zal wel aan mij liggen, aangezien ik nogal.. gek ben.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2011 - 21:40 ]


    Simple, but effective.

    hahahah omg dat pampampampadadam ofzo hahahah
    En nu heb ik weer zin om die film te kijken, want er zitten zoveel goede acteurs in :3


    As travars

    You gotta love Snape :)


    I was an angel living in the garden of evil

    Bapbapabamabamabpappabamabam, <3


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    hahahahahaha


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    hahaha x]


    Shoganai i ne~

    ik heb die film gezien!!
    ik toen moest ik echt super hard lachen!


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Haha, ja ik heb die film gezien! Klinkt best gek xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Sweeney Todd! <33 Johnny Depp zingt mooi daar.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2011 - 22:33 ]


    ars moriendi

    Lannister schreef:
    (...)

    Ja zijn stem was wel mooi! Ik vond mrs. Lovet echt awesome! En ik zat er ook net aan te denken om hem morgen ook nog een keer te kijken. Ik kan ook altijd heel erg lachen om die eerste scene met Mr. Pirelli.

    Ja, Helena is echt heel goed. Ik haatte Lovet op het begin, maar alleen omadt ze ook Bellatrix speelde. Het was vaag haar zo te zien O_o Maar ze mocht wel met Johnny Depp dansen :3
    Ik ga hem zo weer kijken, haha lekker triest D:


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    (...)
    Ja, Helena is echt heel goed. Ik haatte Lovet op het begin, maar alleen omadt ze ook Bellatrix speelde. Het was vaag haar zo te zien O_o Maar ze mocht wel met Johnny Depp dansen :3
    Ik ga hem zo weer kijken, haha lekker triest D:


    Hahahaha, ik denk ik ook!
    Ik vind het echt geweldig om te zien hoe iedereen afgeslacht word. (:


    The truth is out there.

    Lannister schreef:
    (...)

    Hahahaha, ik denk ik ook!
    Ik vind het echt geweldig om te zien hoe iedereen afgeslacht word. (:

    Dat vond ik ook, totdat Alan doodging -.- Heb ik hem 2 keer dood zien gaan =)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...