• Dus ik dacht laat ik eens een vragenronde doen over de personen in mijn story's.
    Bv. "Wat ging er door je heen toen (...) gebeurde" "Hoe denk je over (..)" of gewoon "Wat is je lievelingseten"
    Als je een vraag hebt moet je er even bij zetten:
    -Welke story.
    -Aan welk personage je het vraagt.
    Je kunt ook vragen aan mij stellen over de story's (:
    XX

    [ bericht aangepast op 30 juli 2011 - 19:31 ]


    overrated

    ik laat hem denk ik online staan tot ik een nieuwe online zet want anders gaan er waarschijnlijk best veel mensen zeuren ;x ahahahaa


    overrated

    Hmm ik denk niet als je het uitlegt (A)


    Better a witty fool than a foolish wit

    hmm wie weet. Ik doe het denk ik vanavond wel (:
    ah ik kom er net achter dat Harry zijn eerste dochter Darcey wil noemen. ik vind dat wel een mooie naam(:


    overrated

    indd ,. waar kyk je dat allemaal


    Better a witty fool than a foolish wit

    oh en dat niall overal kan slapen waar hij wilt.

    ik zie dat op tumblr hahaha


    overrated

    hahaah okaaay!


    Wat vind dje van het feit dat zayn met een 24jarige date (als dat nog zo is)


    Better a witty fool than a foolish wit

    @CodyS

    Omdat Simon een hogere functie heeft. De rest van de juryleden zijn alleen jury, maar hij regelt ook nog vanalles(;


    overrated

    Ooow ;p Thanks n,n <3

    Zomerr schreef:
    hahaah okaaay!


    Wat vind dje van het feit dat zayn met een 24jarige date (als dat nog zo is)


    Als hij gelukkig is vind ik het best. Alleen ik ben een beetje in de war, want het was overduidelijk uit, maar vandaag tweette hij ineens weer iets van I love you of zo.
    jij?


    overrated

    hys 18 toch


    Better a witty fool than a foolish wit

    ja


    overrated

    ik vind 6 jaar wel veel ^o) als je het even zo zegt zeg maar:$

    ik ben meer tot 4 jaar ouder en dat is ook wel een zwaar maximum:$:

    Maar wat je segt als die maar gelukkig is!!


    Better a witty fool than a foolish wit

    Je hebt op zich wel gelijk. Het is een groot verschil. Ik vind het ook wel raar en akward en zo en ik zou zelf ook nooit met iemand gaan die 6 jaren jonger/ouder is. Maar zoals ik al zei, als hij gelukkig is dan vind ik het best..


    overrated

    Maar volgens my is die best een player .. of zit ik dr helemaal naast


    Better a witty fool than a foolish wit

    ik denk het wel. Ten minste oké:
    Harry is een player, dat weten we allemaal. Al helemaal na het interview van gisteren.
    Van de rest is het denk ik niet zeker, maar ik weet wel dat liam al twee keer is vreemd gegaan.
    En eerlijk gezegd vind ik het niet echt raar, aangezien ze vijf jongens zijn, die jong zijn en ik-weet-niet-hoe-veel-meisjes zouden een moord doen om één kus te krijgen
    zegmaar
    ongeveer
    dus mijn conclusie: ik denk het wel.


    overrated