• Dus ik dacht laat ik eens een vragenronde doen over de personen in mijn story's.
    Bv. "Wat ging er door je heen toen (...) gebeurde" "Hoe denk je over (..)" of gewoon "Wat is je lievelingseten"
    Als je een vraag hebt moet je er even bij zetten:
    -Welke story.
    -Aan welk personage je het vraagt.
    Je kunt ook vragen aan mij stellen over de story's (:
    XX

    [ bericht aangepast op 30 juli 2011 - 19:31 ]


    overrated

    Harmony van Harry Styles
    -
    Hoe ziet Summer eruit ? :D

    LauraBeadles schreef:
    Harmony van Harry Styles
    -
    Hoe ziet Summer eruit ? :D

    zo iets(:
    Sorry dat het een zijkant-foto is, maar zij leek het meest op hoe ik haar in mijn hoofd heb(:


    overrated

    Smoke schreef:
    (...)
    zo iets(:
    Sorry dat het een zijkant-foto is, maar zij leek het meest op hoe ik haar in mijn hoofd heb(:


    Nice :d

    Some kind of wonderful. -Louis Tomlinson

    Waarom is mary-rose zo van overtuigd dat ze geen liefde wil terwijl alles duidelijk wijst op echte liefde tussen die 2


    Better a witty fool than a foolish wit

    Zomerr schreef:
    Some kind of wonderful. -Louis Tomlinson

    Waarom is mary-rose zo van overtuigd dat ze geen liefde wil terwijl alles duidelijk wijst op echte liefde tussen die 2

    Ik wist niet precies of je antwoord vanuit Mary-Rose of gewoon mij wilde dus:

    Mary-Rose: Het is niet echt liefde. Het is meer een aantrekking. Ik vind hem super super super aantrekkelijk, maar liefde... Ik denk niet dat wij verliefd zouden kunnen zijn, aangezien we nog niet echt een gesprek hebben gehad.

    vanuit mijn opzicht: Om het verhaal boeinder te maken(aa)

    [ bericht aangepast op 30 juli 2011 - 19:27 ]


    overrated

    Oke vraag voor Jou en voor Summer :D Uit Harmony ;d

    Waarom kan ze niet proberen aardig te doen tegen Harry en heeft ze gevoelens voor hem ?

    Die vraag vind ik goed @ laurabeadles


    Better a witty fool than a foolish wit

    LauraBeadles schreef:
    Oke vraag voor Jou en voor Summer :D Uit Harmony ;d

    Waarom kan ze niet proberen aardig te doen tegen Harry en heeft ze gevoelens voor hem ?


    Summer: Ik vind Harry echt een aardige jongen, alleen zijn we zo anders van elkaar. Daarom blijft het botsen. Ik wil best aardig doen, alleen werkt bijna alles wat hij doet op mijn zenuwen en daar word ik chagrijnig van.
    Verder kan ik het natuurlijk niet ontkennen dat hij zeer knap is, en zo nu en dan voel ik wel wat kriebels. Maar nogmaals: we zijn denk ik té verschillend. Met dat in gedachte zal ik denk ik nooit écht wat gaan voelen.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2011 - 19:38 ]


    overrated

    En jou eigen mening dr over XD


    Better a witty fool than a foolish wit

    Oke nu een vraag aan Harry uit Harmony ;d

    Wat vind jij van Summer ?

    Indd Zommer wat zij er ook over denkt ;d

    Zomerr schreef:
    En jou eigen mening dr over XD

    oh hahaha, sorry dat zag ik niet(aa)

    Ja, er is wel iets van chemie tussen Harry en Summer, alleen word dat overstemd door de verschillen.
    Dat is ook de reden dat Summer zo doet tegen Harry, en doordat Summer zo doet word Harry ook sneller boos.

    X


    overrated

    XD ,

    Hoe ben je bij de boys terecht gekomen om fan te worden

    en wie vind je het leukst ?


    Better a witty fool than a foolish wit

    LauraBeadles schreef:
    Oke nu een vraag aan Harry uit Harmony ;d

    Wat vind jij van Summer ?

    Harry: Ik vind haar knap, en ook wel aardig. Alleen is ze heel anders dan mij. Ik hou van uitgaan, zij van lezen. Ik probeer de sfeer er in te houden, zei zegt het meteen als ze zich ergens aan ergert. Ik vind het belangrijk om wel een beetje met de mode mee te gaan, zij doet waar ze zin in heeft. Door de vele verschillen erger ik me best vaak aan haar.


    overrated

    Of mogen die vragen hier niet:X


    Better a witty fool than a foolish wit