• Dus ik dacht laat ik eens een vragenronde doen over de personen in mijn story's.
    Bv. "Wat ging er door je heen toen (...) gebeurde" "Hoe denk je over (..)" of gewoon "Wat is je lievelingseten"
    Als je een vraag hebt moet je er even bij zetten:
    -Welke story.
    -Aan welk personage je het vraagt.
    Je kunt ook vragen aan mij stellen over de story's (:
    XX

    [ bericht aangepast op 30 juli 2011 - 19:31 ]


    overrated

    Zomerr schreef:
    Zayn<3 echt ik vind hem zo moooii!!! :$


    vertel is iets over jezelf:D

    omg hij is ook perfect.
    Ik ben niet echt boeiend hoor lol
    oké here it goes.
    Oke, ik heet Manon. Ik woon in Oost-Souburg, in Zeeland. Daar is het saai. Ik speel gitaar en zit veel te veel achter Quizlet. Ik zit op Quizlet omdat ik nogal veel problemen heb en eigenlijk is Quizlet de enige plek waar ik erover durf te praten en mezelf kan zijn en zo. Ik heb een obsessie met One Direction en All Time Low. Ik ben het meest ongemakkelijke persoon dat je ooit in het echt zal vinden en eummm... Volgend jaar heb ik examens en daarna ga ik studeren en ik ga waarschijnlijk mijn laatste jaar (stage jaren) in Londen doen. Want mijn moeder kent via-via iemand die me nu al een stage plek heeft aangeboden, en dan ga ik daar met mijn beste vriendin (hawthore) heen, als alles goed loopt
    dat was het denk ik wel....lol
    omg ik ben echt saai.

    OKEEEEE nu mogen jullie wel wat over jezelf vertellen (aaa) dan kan ik mijn abbo's een beetje leren kennen

    [ bericht aangepast op 30 juli 2011 - 20:11 ]


    overrated

    [ bericht aangepast op 30 juli 2011 - 20:11 ]


    overrated

    Okeee,..

    k ben kimberly ik woon in zuid-holland in een dorpje Nootdorp
    ik kom eigelijk uit de stad ik ben tienermoeder en ben ik een rustig dorpje gaan wonen voor de opvoeding:$..

    ik ben nu aant leren als zelfstandig gastvrouw in een hotel
    in de hoop ooit in engeland te kunnen gaan vestigen

    okee genoeg over my :D


    Better a witty fool than a foolish wit

    Zomerr schreef:
    Okeee,..

    k ben kimberly ik woon in zuid-holland in een dorpje Nootdorp
    ik kom eigelijk uit de stad ik ben tienermoeder en ben ik een rustig dorpje gaan wonen voor de opvoeding:$..

    ik ben nu aant leren als zelfstandig gastvrouw in een hotel
    in de hoop ooit in engeland te kunnen gaan vestigen

    okee genoeg over my :D

    wow, ik heb nu echt super veel respect voor je.


    overrated

    hahah waarom respect:O


    Better a witty fool than a foolish wit

    Het lijkt me lastig om een tienermoeder te zijn. Natuurlijk kan ik er niet over oordelen of zo, maar het lijkt me nou niet echt de makkelijkste situatie om in te zitten en ik heb er respect voor, dat je ook gaat studeren en niet bij de pakken neer gaat zitten. Ik vind het knap(:

    [ bericht aangepast op 30 juli 2011 - 20:18 ]


    overrated

    Dankje <3


    Maar goed wat zijn alle mensen stil zeg:O


    Better a witty fool than a foolish wit

    ja inderdaad. niemand praat. of jawel, maar niet veel mensen zegmaar


    overrated

    Jaaa ik snap wat je bedoelt!


    Heb je al nieuwe verhalen in je hoofd

    bvb over zayn<3<3


    Better a witty fool than a foolish wit

    haha ja, ik heb eigenlijk spijt dat ik she's the man heb gemaakt, dus daar ben ik nu een nieuwe verhaallijn voor aan het maken. Maar ik heb al een nieuw verhaal over Liam klaar staan en ik heb al iets in gedachten voor een verhaal over Niall. Dan heb ik een verhaal over ze ale 5(:


    overrated

    Is dat van zayn ook een lovestory op jou manier:P


    Better a witty fool than a foolish wit

    Ja. Maar ik zit stiekem te twijfelen om hem toch te verwijderen en een nieuwe te maken, ook al had ik gezegd dat ik het niet zou doen:$


    overrated

    hahahah als jy een beter verhaal hebt in je hoofd moet je het zeker doen! want normaal als je een nieuwe story hebt actiever je heel snel en by deze niet!


    Better a witty fool than a foolish wit

    precies. Ik heb ook gewoon helemaal geen zin om aan deze te werken dus dan activeer ik nog slomer.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2011 - 20:34 ]


    overrated

    Drmm beter verwijderen dan:D


    Better a witty fool than a foolish wit