• Ik zou graag een header willen voor mijn blog, maar de maat is nogal irritant en ikzelf ben niet erg handig met de computer, dus vroeg ik me af. Wilt er iemand een header voor mij maken?

    Hoe moet hij eruit zien:
    Blauw/Groen tinten of blauw/paars. Als er maar blauw in zit. (Hoeft niet per se)
    De maat is 940 × 198 pixels
    We heart it achtige plaatjes erin verwerkt, meiden dingen enzo [:

    Geen inspiratie? Hier wat plaatjes: (Zulk soort plaatjes zie ik er graag in verwerkt 8D Beetje fashion&make-up enzo)
    Foto 1
    Foto 2
    Foto 3
    Foto 4
    Foto 5
    WeHeartIt ligt eruit dus kon daar niet op zoeken.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 19:36 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Fakkie schreef:
    (...)



    Zoiets dan?


    Hij heeft niet de juiste maat zie ik net n_n


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Moet het middelste leeg zijn?


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Zelf vind ik 'm niet zo mooi, maar ik kon niks anders verzinnen met de dingen die jij wilt. :x



    Klik op plaatje voor groter beeld

    [ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 21:22 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Vida schreef:
    Zelf vind ik 'm niet zo mooi, maar ik kon niks anders verzinnen met de dingen die jij wilt. :x



    Klik op plaatje voor groter beeld


    Het linker deel vind ik heel erg leuk, maar het rechter iets minder.
    Toch bedankt voor de moeite (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oh, ik ga het proberen (:


    Smile and live.

    Ze zijn lelijk. Mja, verveling en moeheid. Maak er morgen meer + betere i guess. (:

    klik.
    klik.
    klik.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2011 - 0:08 ]


    Smile and live.

    Ik zou vanmiddag nog wat kunnen proberen. Ik heb al een ideetje, maar kan nu niet op de pc..


    JDN.

    @Happen; Die zijn wel leuk, sorry dat ik lang niks liet horen, was op vakantie (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.