• Ik zoek verhalen.

    Geen JB stories.

    wel
    Hungergames
    Onbekende lees ik.
    1D lees ik.
    Twilight
    Wolfpack
    Hp, DM.

    goede spelling, geen smiles

    [ bericht aangepast op 29 juli 2011 - 21:30 ]


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague




    Link in plaatje: Het is Fantasy en onbekende personen: 6 hoofdstukjes ^^

    Vittoria; Een vreedzame wereld met perfecte balans.
    Dit alleen door de legendarische Diamond of Balance, die millenia geleden
    door de 3 Fates is gecreëerd.

    Op een kalme winterdag wordt deze balans verstoord, waardoor de zon compleet van de hemel verdwijnt.
    Paniek breekt uit. Gebeden worden niet gehoord.
    Vittoria is een grote chaos.

    Niet lang hierna, in The Forest of Ce Dubh, verscheen een spookachtig meisje. Clotho, de eerste van de 3 Fates.
    In haar hand heeft ze een ronde, witte steen, met een gekleurd pentagram er ingekerft.
    Het enige wat Vittoria nu nog kan redden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Slytherin Pride || DM


    And in that moment, we were infinite.

    Amortentia - Snape and Hermione

    Bedankt als je hem leest, en sowieso bedankt voor je moeite.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Scarecrow
    Emily O. Scarlett en Carlo Kannewasser zijn een koppel. Ze zijn gelukkig samen, maar iedereen weet hoe het afloopt met Carlo ... hoe vergaat het dan met Emily?
    Harry Potter moet en zal haar de verklaring geven voor die rare nacht waarin haar vriendje het leven losliet, maar Emily is daar nog niet klaar voor. Ze zakt weg in haarzelf en een fantasie die werkelijkheid werd, of was het omgekeerd?
    Emily belandt in een vreemde plaats, probeert om verder te gaan met haar leven. Dit lukt niet al te vlot als alles waar je in geloofde plots niet echt blijkt te zijn ...

    * Elk weekend een nieuw deel
    * Per hoofdstuk rond de 800 - 1000 woorden

    Marked and Bitten
    Één maand tijd, 30 dagen om hem voor te bereiden, 30 dagen die altijd uitgesteld worden. De wonden helen maar de druk verhoogt. Ook twijfel heerst. Meerdere vragen blijven constant branden in zijn geest. Hij snapte het niet, Fenrir was een vriend van de familie. Maar zijn de wonden erg genoeg en zal hij uiteindelijk veranderen?
    Is Draco bang genoeg om iets te doen dat voor hem onmogelijk lijkt en Remus Lupin om hulp te vragen?

    * Elke dag een nieuw hoofdstuk
    * Rond de 500 woorden
    * Schrijf ik op een gedeelde account met Astarte


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Draco malfoy x Neville -> my dad will hear about this
    klik
    draco malfoy gebeten door Fenrir Greyback -> Aconite -> Marked and bitten
    klik
    Severus Snape x Jolyn Price -> Teachers of slytherin
    klik
    Drarry -> Slytherin Princes
    klik

    [ bericht aangepast op 29 juli 2011 - 21:07 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik heb wel een paar verhalen die je misschien aanspreken.
    Don't take a picture Liam Payne maar ook wat 1D.
    Masked Onbekende personen.
    Ik hoop dat je er wat aan hebt (:


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    neem een kijkje op mijn profiel :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Als je Hungergames leest, heb ik er één op mijn profiel staan. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Onbekende personen:


    Wanneer Juliet in haar gloednieuwe auto wordt aangereden is ze alles behalve vrolijk. Alsof alles één grote grap is beweert de jongen die haar heeft aangereden ook nog eens een prins te zijn. Juliet gelooft hier totaal niks van, totdat de jongen in plaats van alleen de schade te vergoeden, een totaal nieuwe auto voor haar koopt op de voorwaarde dat ze met hem uit gaat. Juliet stemt hiermee toe en zodra ze haar vriendinnen over deze nieuwe lover vertelt wijzen ze haar alleen maar op het fortuin dat hij heeft en dat zet Juliet aan het denken. Want vindt ze deze jongen wel echt leuk, of is hij als je om het geld heen kijkt toch niet een echte “droomprins”?

    De prins met de creditcard


    En deze onbekende personen story komt nog ^^


    “Love is a contradiction.”

    Juist begonnen. -> You're my golden snitch | Draco Malfoy


    Harmonia nectere passus.





    2 jacob black verhalen XD

    (plaatjesaanklikbaar)


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky


    Aurora is door The Dark Lord zelf naar Hogwarts school of Witchcraft and Wizardy gestuurd om jonge heer Malfoy, die nog maar een jonge Death Eater is, nauwlettend in de gaten te houden. Aurora is al sinds haar geboorte een Death Eater en de eerste erfgename van the Riddle House. The Dark Lord’s achternicht is niet gekend in de wereld, hij hield haar altijd al geheim, ook voor zijn trouwste dienaars. Aurora is zijn geheime wapen die er voor zal zorgen dat hij eindelijk zijn wraak zal kunnen nemen op The Boy Who lived.
    http://www.quizlet.nl/stories/54821/his-secret-weapon--draco-malfoy/


    Out of sight but not out of mind

    Sorry, heb alleen Justin Bieber stories.


    To infinity and beyond •

    The greatest band [One Direction]


    Een band groeit en groeit.
    Ze groeien zo ver dat ze in het nieuws komen en duizenden fans hebben.
    Zo ook One Direction.
    Zal er nog een meisje in hun leven bij passen?

    Read it


    Ivar Oosterloo.