• Ja, ik heb aanleg voor verslaafd raken aan boeken, zodra ik die uit de bieb heb gehaald. Laatst, nouja, 2 dagen geleden heb ik een boek gehaald; The Host van Stephenie Meyer, en vandaag heb ik hem al uit. Ik zou gister al klaar zijn als m'n tante hem niet van me had afgepakt en had opgeborgen zodat ik hem niet kon vinden. D: De afkickverschijnselen begonnen zich bloot te geven toen... En vandaag heb ik hem uit. :3 Ik moet zeggen, hij was veel beter dan The Twilight Saga, maar goed, bij wie moeten de ouders nog meer de boeken afpakken omdat ie er zo verslaafd aan was geraakt? Of ben ik de enige? > Als dat zo is, is er misschien iets mis met me. ;$

    [ bericht aangepast op 29 juli 2011 - 19:16 ]


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Dat heb ik ook. Maar ik lees ook een stuk sneller dan mijn leeftijdsgenoten hier in de buurt, dus zo'n heel dik boek van zo'n 500 pagina's kan ik in 2 dagen al uit hebben, haha.
    Ik vind lezen ontzettend leuk. Mijn ouders zijn blij dat ik zoveel lees. Het is alleen dat ik altijd wel wat commentaar heb op die boeken, vooral dat wat ze literatuur noemen. Vooral dat boek van Jan Siebelink dat ik voor school moet lezen >.<
    Fantasy boeken vind ik leuker, maar dat is zulke vrije expressie, dat er voor elk gebruikt woord vaak wel een reden te verzinnen is, haha :'D


    To live would be an awfully big adventure

    Mijn moeder net... ' Zeg, ze hoeven niet binnen een week uit hoor !' over de Gossip Girl boeken die ik net een week ofzo heb. Lees er ongeveer 1 per dag :'D


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ik ken het. Mijn vader word altijd boos als ik weer eens een boek heb gekocht. Ik moet ook toegeven dat ik veel boeken koop. Maar ja lezen is goed zeggen ze dus het boeit me niet wat hij zegt.
    Ik lees ze ook altijd heel snel uit dus ik moet wel. Ik zou echt gek worden zonder boeken.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ken ik, ik kan in een avond bijna een heel boek uitlezen. Maar hij moet wel onder de genres 'Crime', 'Godsdienst' of 'Psychologie' vallen ;D het liefst alle drie.


    Destroy what destroys you.

    Mijn moeder dacht dat ik mezelf verschool voor problemen en dat ik in een eigen wereld leefde door de hele dag in een boek te zitten -__-'

    Als ik een leuk boek heb dan heb ik 'm binnen 2 dagen uit. Net zoals bij The Host. Ik kan dat boek blijven lezen :3


    Only those who listen can hear

    Nee, zelfs als ik snel lees, lees ik traag.
    Die zin klopt vast niet (cat).
    Maar m'n ouders vinden dat ik alleen maar boeken mag kopen waarvan ik zeker weet dat ze mooi zijn. (The Host heb ik dus ook gekocht).


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik was een keer op vakantie had 7 boeken bij en heb me een week lopen vervelen omdat mn boeken op waren! Had er 6 dagen ofz mee gedaan!:O


    Ivar Oosterloo.

    ik lees ook heel veel x] vooral op vakantie als ik met mn ouders opgescheept zit. en in de auto. ik had twee boeken van mel wallis de vries uitgelezen in de auto.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik heb er 4 in 1 week gelezen :3


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Sodom schreef:
    Ik herken dat heel hard. Geef mij een leuk boek en ik heb het in een vreselijk snel tempo uit. :9~


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Infinitum schreef:
    Dat heb ik ook. Maar ik lees ook een stuk sneller dan mijn leeftijdsgenoten hier in de buurt, dus zo'n heel dik boek van zo'n 500 pagina's kan ik in 2 dagen al uit hebben, haha.


    Ik lees ook veel sneller. Ik heb een keer met mijn zus en nicht een test gedaan, wie het snelste las. Ik deed over twee pagina's minder dan een minuut, mijn nicht deed er 8 minuten over en mijn zus 10, maar die hebben wel allebei dyslectie.
    Maar ik vind boeken van 500 pagina's niet dik hoor. Dat is juist een lekker formaat, dan heb je hem niet zo snel uit. Boeken met zo'n 200-300 pagina's heb ik in een paar uur uit.

    mijn ouders vinden het geweldig dat is heel veel lees..
    want mijn andere zusje zit alleen maar achter de tv..


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Illuminati schreef:
    Mijn ouders moedigen me juist aan om te lezen :') Dus die pakken never nooit m'n boeken af.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    BeRavenclaw schreef:
    Mijn moeder leest veel en ik ook dat is dus niet erg:Y)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Illuminati schreef:
    Mijn ouders moedigen me juist aan om te lezen :') Dus die pakken never nooit m'n boeken af.


    Olive