• Oké guys, hihi. Rum en ik kwamen al een paar dagen geleden op dit idee'tje en sinds er door een topic net heel veel aanmeldingen kwamen dat ze graag mee wouden schrijven, dachten we dat we beter dit topic konden openen; here we gooo.

    We hebben geen echte samenvatting, omdat we nog niet echt weten waar het over zal gaan en hoe het zal lopen.


    Het zullen verschillende verhaallijnen door elkaar zijn, van verschillende leerlingen en zelfs van een professors, die uiteindelijk allemaal elkaar beïnvloeden en met elkaar te maken hebben. Misschien dat ze samen komen bij de Battle of Hogwarts, weet ik nog niet. (:


    Het speelt zich af tijdens het jaar van De Battle of Hogwarts 1998 dus, denken we, dus er mogen ook een aantal vluchtende leerlingen invoorkomen, leerlingen die faunaat willen worden, leerlingen die verliefd zijn op leraren. Let us be original! (:

    We zoeken 3 - 4 mensen, gok ik. Dat moeten Sanne en ik nog even overleggen, dus als je denkt:
    "Wauw, dit lijkt me echt geweldig!" Dan kan je je hieronder aanmelden, Sanne en ik zullen dan even kijken naar je schrijfstijl en dan kiezen we er wel een aantal uit, hihi. xxxxxxxxxxxxx

    [ bericht aangepast op 29 juli 2011 - 18:40 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Addiscombe schreef:
    Zeggen jullie wel even als het begint, en wie er zijn gekozen?


    Ik stuur een privébericht naar iedereen. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik heb even een mailtje gestuurd naar alle mensen die gekozen zijn, (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Moet ik een stukje insturen of klikken jullie gewoon een random verhaal op mijn profiel aan om naar m'n schrijfstijl te kijken? (:

    Edit: never mind

    [ bericht aangepast op 29 juli 2011 - 19:24 ]


    Carry me away, I hope that you don't break.

    edit: nvm xd

    [ bericht aangepast op 29 juli 2011 - 19:25 ]


    And in that moment, we were infinite.

    Eurydice schreef:
    Moet ik een stukje insturen of klikken jullie gewoon een random verhaal op mijn profiel aan om naar m'n schrijfstijl te kijken? (:

    Edit: never mind


    Nee, we hebben al gekeken en doordat jij op vakantie ging morgen vonden we dat nogal onhandig uitkomen, anders was je zeker gekozen, want we vonden je werkelijk prachtig schrijven. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    (...)

    Nee, we hebben al gekeken en doordat jij op vakantie ging morgen vonden we dat nogal onhandig uitkomen, anders was je zeker gekozen, want we vonden je werkelijk prachtig schrijven. (:
    Haha, thanks :Y)
    Nee, maar, jammer, maar ik begrijp het wel. Daarom heb ik het ook maar meteen gezegd.
    Succes met het schrijven (flower)


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Ik ben zeker telaat haha:(


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Ik zou graag meeschrijven. :3


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    Roswell schreef:
    Ik wil wel proberen ;D - Alleen ik weet niet veel over de Battle of Hogwarts, maar dat kan ik wel opzoeken enzo?


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Jammer dat het over Harry Potter gaat, anders leek het me wel cool (:


    all I want is the taste that your lips allow