• Guys,

Heel erg bedankt voor al jullie lieve reacties en tips! Ik heb er heel veel aan, het is heel belangrijk voor mij! Ik wil eigenlijk nog een nieuwe cover op YouTube gaan zetten, maar ik heb geen idee welk liedje. Dus vraag ik jouw hulp. Let even op:

- Past het liedje bij mijn stem?
    - Is de hoogte goed?

Heel erg bedankt voor al jullie lieve reacties!

xoxo

[ bericht aangepast op 29 juli 2011 - 21:49 ]

Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

Awh, de vies schieten omhoog per minuut.. awesome!!

Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

Awh, de views schieten omhoog per minuut.. awesome!!

Hingucker schreef:
    Je stem klinkt vrij goed, maar misschien is het liedje niet helemaal geschikt voor jou omdat Bruno Mars zo'n speciale, herkenbare stem heeft.

ps: Het is 'vind jij', het viel me op en ik kan het niet laten om zoiets te zeggen. :p

Ligt and Darkness are both very different..

Thank you!

Ik luister misschien straks eens.
    Persoonlijk vind ik van die topics 'aandachtvraag topics' maar goed.

[ bericht aangepast op 29 juli 2011 - 18:28 ]

comfort in c h a o s

Wauw, heb je meer covers? Ö

Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

Heel mooi, maar ik zou een ander liedje zingen..

Aan niets denken is ook denken.

Je bent goed!

Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

Ik heb nog maar één cover, ik ga er denk ik nog meer maken! Any suggestions?

Chronicle schreef:
    Ik heb nog maar één cover, ik ga er denk ik nog meer maken! Any suggestions?

Parachute - Strange World
    Avril Lavigne - Smile
    Avril Lavigne - I Love You

Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

Liedjes van Adele?

maar probeer van liedjes ook gewoon in je eigen stijl te zetten?

Ligt and Darkness are both very different..

Ik vind het wel goed, maar ik vind dat je nog een heel klein beetje aan je engelse uispraak kan werken. Vooral met dat zinnetje 'you tossed in the trash.' Kleine tip. (:

Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

Binnen één minuut is hij alweer 3 keer bekeken, zó gaaf! Struggle, bedankt voor je suggesties. Als je er nog meer hebt, hoor ik het graag!!

Sorenos schreef:
    Liedjes van Adele?

maar probeer van liedjes ook gewoon in je eigen stijl te zetten?

Wat bedoel je daar precies mee?

Wauw, je zingt mooi!
    Ik heb niet echt tips.. Ik vind het mooi klinken ^^!

Never look back, don't doubt tomorrow.