• Guys,

    Heel erg bedankt voor al jullie lieve reacties en tips! Ik heb er heel veel aan, het is heel belangrijk voor mij! Ik wil eigenlijk nog een nieuwe cover op YouTube gaan zetten, maar ik heb geen idee welk liedje. Dus vraag ik jouw hulp. Let even op:

    - Past het liedje bij mijn stem?
    - Is de hoogte goed?

    Heel erg bedankt voor al jullie lieve reacties!

    xoxo

    [ bericht aangepast op 29 juli 2011 - 21:49 ]


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Thanks everybody!!
    Welk liedje moet de volgende zijn??


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    echt zo goed!


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik heb al 55 vieuws!! Bedankt iedereen! Welk liedje zal de volgende zijn? Laat het maar weten!


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Celestial schreef:
    Wauw jij kan echt goed zingen.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Hingucker schreef:
    Je stem klinkt vrij goed, maar misschien is het liedje niet helemaal geschikt voor jou omdat Bruno Mars zo'n speciale, herkenbare stem heeft.


    Forever.

    Ik kan dat op piano spelen, anders begeleid ik je wel even! :Y)


    All was well.

    Gringotts schreef:
    Ik kan dat op piano spelen, anders begeleid ik je wel even! :Y)

    Haha, dat is goed! Over welk liedje heb je het en hoe wil je dat gaan doen?


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Chronicle schreef:
    Ik heb al 55 vieuws!! Bedankt iedereen! Welk liedje zal de volgende zijn? Laat het maar weten!

    Bus your window -Glee
    Don't rain on my parade- Glee
    Hello goodbye - Glee
    (:


    Forever.

    Bedankt voor je tips, ik zet ze op mijn lijstje erbij! Denk je ook dat het bij mijn stem zal passen?


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Chronicle schreef:
    Bedankt voor je tips, ik zet ze op mijn lijstje erbij! Denk je ook dat het bij mijn stem zal passen?

    Don't rain on my parade niet zeker, maar ik denk de andere op zich wel..


    Forever.

    Okay, in ieder geval bedankt! Jullie allemaal!!


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Ik zit te twijfelen welk nummer ik de volgende keer zal zingen. Willen jullie mij ook zien? Let me know..


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Goed hoor!


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Celestial schreef:
    Wauw jij kan echt goed zingen.

    nog 26 views en ik heb er 100.. ik hou van jullie !!


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain