• ... a cover?? Ik ben in een cover-maak bui, dus heb ik besloten om covers te gaan maken, als mensen dat willen xd

    Voorbeelden :




    Die laatste bevat 3plaatsje dus het kan allemaal :)

    So wil je een cover vul dit dan even in :

    Titel:
    Wat moet er opkomen/plaatsjes:
    Wat voor sfeer moet het uitstralen:
    Link naar je verhaal, zodat ik even een kijkje kan nemen waarover het gaat:

    xoxo


    covers:
    1.FreeHouseElfdone
    2.Tranquillitydone
    3.Gluedone
    4.Dursleydone
    5.Tranquillitydone
    6.FariiBieber
    7.Astarte
    8.Tulsa

    [ bericht aangepast op 30 juli 2011 - 0:43 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Die 2de is echt moooooooooooooi ö


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dron? Bestaat dat ook al? :p


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Titel: Hiden from the broken heart.
    Wat moet er opkomen/plaatsjes: Een meisje met bruin haar, tegen iedereen zeg ik bijvoorbeeld Scarlett Byrnes, maar dat hoeft niet!
    Wat voor sfeer moet het uitstralen: Tja, dat weet ik niet echt, als het maar mooi word.
    Link naar je verhaal, zodat ik even een kijkje kan nemen waarover het gaat: Linkie En ja, ik weet dat ik al een cover heb, maar ik zoek altijd naar iets beters, wat misschien beter bij het verhaal zou passen.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    ik kijk als ik nodig heb


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Oh my god, die 2e en laatste cover zijn echt prachtig! Zodra ik het idee voor mijn verhaal uitgeschreven heb mag jij zeker mijn cover maken!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wauw! Die eerste!!! Net alsof het een echt boek is.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    NYC schreef:
    Oh my god, die 2e en laatste cover zijn echt prachtig! Zodra ik het idee voor mijn verhaal uitgeschreven heb mag jij zeker mijn cover maken!


    everything, in time

    Titel: Grown Up Child
    Wat moet er opkomen/plaatsjes: Ik heb drie plaatjes, maar je mag er zelf eigenlijk ook wel kiezen. Liefst iets met het kinds zijn, modelling, de negatieve kanten, ik weet niet wat allemaal..
    Wat voor sfeer moet het uitstralen: Euhm, verdriet, maar verlangen
    Link naar je verhaal, zodat ik even een kijkje kan nemen waarover het gaat: Het verhaal staat nog niet online, maar het gaat over een meisje die jong begint aan een modellencarrière, maar het niet aan kan en al vroeg begint aan drugs, alcohol en dergelijke. Ze is dus een kind, die verantwoordelijkheden van volwassenen op zich moet nemen. Een kind die nooit kind kan zijn. Ik hoop dat je het een beetje snapt ;x




    Deze foto's had ik in gedachten, maar je mag er eigenlijk van maken wat je zelf wil =D

    [ bericht aangepast op 28 juli 2011 - 22:25 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    @FreeHouseElf done


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    @Tranquillity done


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Titel: It's just a game. -Justin Bieber.
    Wat moet er opkomen/plaatsjes: Misschien iets van Justin Bieber, iets van een spelconsole?
    Wat voor sfeer moet het uitstralen: Eh ..
    Link naar je verhaal, zodat ik even een kijkje kan nemen waarover het gaat: Het is nog niet geactiveerd, maar ik zal anders uitleggen waar het over gaat gaan? Of ik zal je de proloog hier zetten. (:


    Cayte Madeline Grande is 16 jaar en woont in Stratford. Ze is cheerleader en doet atletiek. Ze is totaal verliefd op de ster basketspeler en zanger Justin Bieber. Als ze dan eindelijk een koppel zijn kan haar leven niet beter. Wat ze niet weet, is dat het allemaal een spel is. Een weddenschap tussen Justin en zijn vrienden.

    She doesn't know it all, but someday she gonna know it and her heart will be broken and it's all his fauld.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2011 - 23:57 ]

    Ik zou graag een cover hebben voor dit verhaal! Ik weet alleen niet met wat voor plaatjes enzo, aangezien ik nogal inspiratieloos was. Fred Weasley mag er sowieso wel op eigenlijk, als het mogelijk is.
    Verder zou ik zeggen; laat je fantasie erop losgaan? Ik ben namelijk erg benieuwd naar wat je ervan zou kunnen maken, aangezien ik geen idee heb voor een mooie cover, haha.
    Als het te moeilijk is, niet lukt, door mijn beperkte plaatjesinformatie enzo, moet je het zeggen hoor, dan hoeft het niet! (:

    @Gluedone


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    @Dursleydone


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Hey ik moet eentje ; De titel ; Welcome in my world ft Justin Bieber
    Het Proloog ;Een meisje genaamd Sky, ontmoet op een dag een groepje jongens .
    Maar er is alleen eentje die haar aantrekt .., ze gaat met de jongen mee maar er gebeuren veel dingen waardoor haar leven verandert.

    Wat voor sfeer moet het uitstralen: Eh ., Het moet over een meisje gaan dat alleen loopt en je ziet drugs naast haar en jongens snap ej een soort loverboy verhaal ;) Thanks alvast(A) & Het liefst een Justin Bieber Foto erop ;)

    [ bericht aangepast op 30 juli 2011 - 0:06 ]


    No matter how talented you are, not everybody is going to like you. But that's life, just stay strong. - Justin Bieber