• Ik heb mijn moeder overgehaald om mee te gaan naar de Efteling, aangezien niemand anders meewil.
    Dit is mijn masterlijke plan om die leuke acteur daaruit te ontvoeren.

    Op het midden van de show, ren ik gillend als een meisje naar het midden van die grote zandbak toe, spring ik op z'n rug, blijf net zo lang zitten tot hij me er zelf afgooit, doe een vuilniszak over zijn hoofd, pak zijn stok af waarmee hij in die show vecht, til hem op, en neem hem mee naar de zwanenbootjes op 1 van de Friese paarden in die show. Daar doe ik die zak van zn hoofd en voilla, we hebben een gesprek. Ookal zou hij dan heel boos zijn.

    Eerlijk, dit gaat werken. Wie doet er mee? en hebben jullie nou ook een masterplan om iemand te ontvoeren? : D want ik ben zo kinderachtig en heb al 100'en ideeën om zo die acteur te ontvoeren.

    edit: nu gaat een dom kind van msn zeuren dat ik die vriendin van hem geen hoer moet noemen en dat dat niet aardig is, pfffoe.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2011 - 23:09 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    En als ik hem nou ontvoer voordat jij hem kunt ontvoeren?! -evil laugh-


    Are you lost?

    Crusher schreef:
    En als ik hem nou ontvoer voordat jij hem kunt ontvoeren?! -evil laugh-

    DACHT HET EVEN NIET.
    Dan ontvoer ik jou lekker voordat jij hem kunt ontvoeren voordat ik het doe!


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Bahahaha.
    betekend dat dat je meedoet aan m'n plan?
    Like, dâh.


    Rainbows on my staircase ~

    Volgens mij gaat je plan wel lukken!
    Neem je dan wel even een foto zodat we eens kunnen zien of het allemaal wel de moeite was?


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    delightful schreef:
    Volgens mij gaat je plan wel lukken!
    Neem je dan wel even een foto zodat we eens kunnen zien of het allemaal wel de moeite was?

    Hahaha ik heb nog een stuk van het plan bedacht, als ik op zijn rug zit roep ik: Alles is voor bassie!

    ja, juist, en ik neem geen foto's hoor, ik kan moeilijk iemand ontvoeren EN foto's nemen! maar geen paniek dear, Marleentje neemt foto's en video's!


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Maar hij is lelijk als hij niet in de show speelt, ahaha. :'D
    Ik ontvoer geen mannen, ze vallen gewoon letterlijk voor me. :Y)


    Where there is a sea there are pirates...

    Maakt niet uit wie de foto's neemt hoor!
    Ik wil gewoon ook even meegenieten ;)


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Captain schreef:
    Maar hij is lelijk als hij niet in de show speelt, ahaha. :'D
    Ik ontvoer geen mannen, ze vallen gewoon letterlijk voor me. :Y)

    Niet op de foto waarbij hij mediteert met die vogeltjes, of als hij over die pooltafel ligt. <3
    delightful, is goed!


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ahahahahaha. -plat-, x]


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    xScaryFace schreef:
    Ahahahahaha. -plat-, x]


    comfort in c h a o s