• Is zó moeilijk he. Het wordt te snel onrealistisch, tenminste, bij mij. En ik heb fantasie, maar voor zoiets heb je echt veel nodig haha. Zijn er mensen die tips hebben hiervoor of misschien een goede horrorstory die ik als voorbeeld kan lezen? (Geen fanfic aub :3)

    [ bericht aangepast op 28 juli 2011 - 15:40 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Dat heb je gewoon altijd met verhalen.


    Has no one told you she's not breathing?

    Schrijf over dingen die je zelf ook echt eng vindt, dat werkt vaak beter dan dat je over iets schrijft waarvan je zelf geen enkel kriebeltje krijgt.
    En je er anders ook een mix van horror en fantasy van maken, als het te onrealistisch lijkt xd


    “Love is a contradiction.”

    Iets wat jij dood eng zou vinden.
    Details, de omgeving, je hoofdrol speler*s* mindere spelers het plot.
    Het verhaal plannen.
    Gave begin zin en zinnen waardoor mensen gaan door lezen.
    Het verhaal schrijven.
    Je personen terug halen.
    opnieuw schrijven.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Ik heb een horor story maar dan met Seth sorry. (: Maar ik kan je altijd tips geven, denk bijvoorbeeld aan je omgeving muziek en kijk een paar films en lees boeken over horor.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik had veel horrorstories, bcuz I luv it. Ik had ook een hele orginele vond ik zel, al is die door de crash kwijtgeraakt en ik kon 'm niet meer terug vinden >.> Geen zin om te herschrijven.

    Maar.. wat heb je anders nodig? Wat is er zo moeilijk dan?
    En anders ga naar Loveless, zij heeft echt veel goeie horrorstories :>


    I live for the applause, you will die for it.

    Shockwave schreef:
    Ik had veel horrorstories, bcuz I luv it. Ik had ook een hele orginele vond ik zel, al is die door de crash kwijtgeraakt en ik kon 'm niet meer terug vinden >.> Geen zin om te herschrijven.

    Maar.. wat heb je anders nodig? Wat is er zo moeilijk dan?
    En anders ga naar Loveless, zij heeft echt veel goeie horrorstories :>


    Ja, ideeën, dat is het probleem ;p


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Struggle schreef:
    (...)

    Ja, ideeën, dat is het probleem ;p
    uhm, zoek je meer iets met een moordenaar? of monsters, of geesten?
    Anders kun je ook verschillende horrorfilms combineren.


    I live for the applause, you will die for it.

    Shockwave schreef:
    (...)uhm, zoek je meer iets met een moordenaar? of monsters, of geesten?
    Anders kun je ook verschillende horrorfilms combineren.


    Geesten vind ik zelf doodeng haha. Maar moordenaars en dat soort dingen ook wel. Zolang het maar geen monsters worden, iig iets wat realistisch is.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ga er helemaal op in, als je zelf een beetje bang wordt van het verhaal, dingen gaat inbeelden (Alle geluiden zijn opeens eng, dat soort dingen). Dan zal het vast een goed verhaal zijn (:


    Forever.

    Bloedbaden zijn hilarisch, doe iets met exorcisme ofzo. :Y)


    Has no one told you she's not breathing?

    Het idee is er, ik maak zo een topic ^^


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.