• Ik HEM, en mijn vriendinnen ;(.

    Alwinasaurus schreef:
    (...)

    Holy crap! Dat is een flinke telefoonrekening :|

    Nouja, ze was maar twee weken weg toch? Al 3 of 4 dagen erop :Y)


    :') 1 uur aan de telefoon en de rest op facebook slimme
    en nu praat ik helemaal neit meer met haar door dat stomme kamp :(


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Geen specifiek persoon, maar gewoon iemand bij wie ik alles kwijt kan en die ook echt bereid is om me te helpen en dat kan.

    Mijn Italiaanse vrienden. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dramales. echt, op dit moment wil ik niets liever dan met mijn klasje en lerares dramales hebben. meer dan ik mijn vriendje zelfs mis nu! Ö mja, ik zit zijn video te kijke op youtube xD en ook naar Sander en Bob XD (bob is degene die aankondigt en Sander is degene die 'het concept' niet begrijpt) xD

    man, ik mis school.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    Dramales. echt, op dit moment wil ik niets liever dan met mijn klasje en lerares dramales hebben. meer dan ik mijn vriendje zelfs mis nu! Ö mja, ik zit zijn video te kijke op youtube xD en ook naar Sander en Bob XD (bob is degene die aankondigt en Sander is degene die 'het concept' niet begrijpt) xD

    man, ik mis school.

    sinds wanneer is een les een persoon? x]
    In dat geval mis ik mijn dansen ook. Gewoon trainen tot je bijna rechtstaand in slaap valt en absoluut geen energie meer hebt. Heerlijk.


    Has no one told you she's not breathing?

    Robin, zo erg. Hij is zo'n mooi persoon en het gevoel dat ik iets beteken voor hem veroorzaakt de grootste vreugde ooit. Al zal hij me nooit op dezelfde manier zien, het maakt niet uit. Zolang hij maar gelukkig is.


    wth.

    Escritura schreef:
    (...)

    :') 1 uur aan de telefoon en de rest op facebook slimme
    en nu praat ik helemaal neit meer met haar door dat stomme kamp :(


    En hoe gaat t dan later? Ze ging toch t leger in? Vermoed dat je haar wel vaker minder gaat spreken, nu kun je er alvast aan wennen :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Alwinasaurus schreef:
    (...)

    En hoe gaat t dan later? Ze ging toch t leger in? Vermoed dat je haar wel vaker minder gaat spreken, nu kun je er alvast aan wennen :Y)


    ...... You suck Alwin :(
    Maar ze gaat wel veel verdienen wardoor we dan elke avond heel lang kunnen bellen :3 en tegen die tijd hebben we kinderen (geadopteerd, voordat je er commentaar op geeft) en kan ik daar mijn energie in kwijt.

    ik ben gewoon slim...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Niet echt iemand...
    Een beetje mijn en crush en m'n kat. (flower)


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Escritura schreef:
    (...)

    ...... You suck Alwin :(
    Maar ze gaat wel veel verdienen wardoor we dan elke avond heel lang kunnen bellen :3 en tegen die tijd hebben we kinderen (geadopteerd, voordat je er commentaar op geeft) en kan ik daar mijn energie in kwijt.

    ik ben gewoon slim...


    Ik wijs je alleen op iets :P

    Maar hoe oud is ze als ze het leger ingaan? Je bent pas 17 en wil nou al kinderen adopteren :O Een hamster is veel leuker om energie aan te besteden :D

    Maar als je het er moeilijk mee hebt moet je het zeggen, gaan we de mensen hier weer trollen, kun je daar je energie aan kwijt :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Mijn leven zonder dat ik constant misselijk ben.
    De zon D:


    Destroy what destroys you.

    Op dit moment niemand, in Turkije heb ik mijn moeders kant van de familie die super veel om me geven. (:


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Een paar mensen op Q ):


    Olive

    Mijn overleden paard.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2011 - 16:02 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Alwinasaurus schreef:
    (...)

    Ik wijs je alleen op iets :P

    Maar hoe oud is ze als ze het leger ingaan? Je bent pas 17 en wil nou al kinderen adopteren :O Een hamster is veel leuker om energie aan te besteden :D

    Maar als je het er moeilijk mee hebt moet je het zeggen, gaan we de mensen hier weer trollen, kun je daar je energie aan kwijt :Y)


    Ze is nu 17, maar gaat pas tegen April het leger in en dat is.. 2 maanden voordat ze 18 wordt. Een paar maanden daarna verhuis ik naar engeland waar we samen een appartement hebben tegen die tijd, en zodra we geneog geld hebben adopteren we een kind.

    jah dit hebben we helemaal utigedacht :3


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.