Eh.. voor de tweede gebruikte hij toch Nagini om tot die vorm te komen (een slangenneus) en bij de eerste was hij een parasiet van Krinkel, heeft 't daarmee te maken?
C18 schreef: Eh.. voor de tweede gebruikte hij toch Nagini om tot die vorm te komen (een slangenneus) en bij de eerste was hij een parasiet van Krinkel, heeft 't daarmee te maken?
And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.
C18 schreef: Eh.. voor de tweede gebruikte hij toch Nagini om tot die vorm te komen (een slangenneus) en bij de eerste was hij een parasiet van Krinkel, heeft 't daarmee te maken?
Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right
+ mensjes, jullie hebben vreemde smaak
Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3
mij viel het wel op.. alleen ik dacht er nooit echt zo heel erg veel over na...
ik dacht gewoon;
'Njah... geen neus..wel een neus.. wat maakt het uit..het blijft voldie!'
“If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James
ZIM schreef:
mij viel het wel op.. alleen ik dacht er nooit echt zo heel erg veel over na...
ik dacht gewoon;
'Njah... geen neus..wel een neus.. wat maakt het uit..het blijft voldie!'
Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.