• Voor Barbiedoll had ik een Titanic, Stand Alone gemaakt met in de hoofdrol Justin Bieber. Achteraf ben ik er best wel trots op eigenlijk :3

    Lonely Death {Titanic~JDB}
    De Crew van de Titanic besluit op het laatste moment bekend te maken, dat ze ten onder zullen gaan. Er breekt onmiddelijk paniek uit, maar waarom? Je gaat toch dood, schreeuwen zal daar niets aan veranderen. Justin besluit te willen sterven in de armen van zijn geliefde, maar zelfs dat is teveel gevraagt. Zíj zal sterven in zijn armen, híj zal sterven, helemaal alleen.

    Als je het ni8et leest omdat je Justin haat vind ik dat redelijk kinderachtig, als je het niet leest omdat het onderwerp Titanic is, kan ik dat begrijpen :3

    Het verschil zit 'm in dit: Dat de hoofdpersoon je niet aanstaat, valt te negeren. Zelf ben ik ook geen Justin Bieber-fan, maar toch kon ik dit schrijven. Titanic is echter het onderwerp, en als het onderwerp van een verhaal je niet aanstaat, is het begrijpelijk dat je het niet leuk lezen vind.

    Ik heb de film Titanic btw niet gezien, dus een replica zal het niet worden :3
    Btw: Als je het niet leest omdat je geen zin hebt, lijken we op elkaar :'D

    [ bericht aangepast op 28 juli 2011 - 0:17 ]


    Let it come and let it be

    Ik ben die ene die gwn geen zin heeft in lezen ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    Ik ben die ene die gwn geen zin heeft in lezen ;P

    Dat heb ik ook héél vaak :3


    Let it come and let it be

    Hihi. Hij is echt mooi ;3.


    To infinity and beyond •

    Ik ga wel lezen denk ik. Ook al ben ik geenf an van Justin Bieber maar bon
    Maar ik snap het niet zo goed, ga je er nu een story over maken?

    xFishx schreef:
    Ik ga wel lezen denk ik. Ook al ben ik geenf an van Justin Bieber maar bon
    Maar ik snap het niet zo goed, ga je er nu een story over maken?

    Nee, het blijft bij deze SA :3


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Nee, het blijft bij deze SA :3


    Aah ok, spijtig.

    Oh wauw, ik vind hem wel echt mooi, zeker omdat ik net Titanic heb gekeken en keeeeihard heb zitten janken, haha.


    I hope heaven needs you more than I do now.