• Payton Rae? De beste vriendin van Caitlin Beadles? Ik vind 'Not your cinderella & Sidelines' het mooiste ;3.


    To infinity and beyond •

    Hale schreef:
    Ik heb haar naam eens voorbij zien komen in Justin bieber intervieuws en hij moet ook goed bevriend met haar zijn.

    Echt raar al die vrienden van jb zijn ook ineens beroemd terwijl de meeste geen reet uitvoeren.


    hahaha, idd.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Payton komt vaak in JB stories voor
    Dat is ook het enige wat ik weet


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik ken haar niet. Iets aan haar staat me ook niet echt aan, maar geen idee wat het is.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ze vind zich zelf wel erg hoog..


    You're beautiful.







    :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Hale schreef:
    Ik heb haar naam eens voorbij zien komen in Justin bieber intervieuws en hij moet ook goed bevriend met haar zijn.

    Echt raar al die vrienden van jb zijn ook ineens beroemd terwijl de meeste geen reet uitvoeren.

    Tja, zo gaat het altijd ;P


    I love you Tim

    Ik ken haar.
    Het is ook nog de nicht van Caitlin, niet alleen vriendin.


    <3

    ik ken haar niet maar ze kan wel mooi zingen


    Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else

    Ik ken haar niet. Waarom begint iedereen over JB? Is ze een vriendin van hem? ;S

    Ze kan wel mooi zingen..


    Ik wil een tuin vol egels

    Ken haar niet... Heb geen behoefte om haar te leren kennen. Ook niet mijn muziekstijl.

    Iets aan haar irriteert me. Nee, ik ken haar niet, ik heb er ook geen behoefte aan.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Hale schreef:
    (...)

    Wil jij een beetje respect tonen!

    We zeggen ook niet dat jij lelijk bent.


    Ze mag haar mening toch geven? Ik vind haar ook nogal lelijk, maar ze zingt wel aardig. Niet goed ofso, maar ook niet heel slecht.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    ik vind haar lief :')


    count the blessings

    Nee, ik vind haar liedje ook niet goed :c
    (ik vind haar ook best lelijk, sorry)

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 1:34 ]


    All I have in life, is my imagniation.

    Hale schreef:
    (...)

    Weetik maar bevoorbeeld Chaz somers en Christian beadless zijn ook ineens beroemd alleen door hun vriendschap met justin.

    chaz is beroemd omdat hij de beste vriend van Justin is.
    Christian was al bekend vóór Justin bekend was. :'D tenminste ik kwam christian wel vaak tegen op youtube terwijl justin nog niet bekend was.


    Life is a beautiful struggle