• Had ik gelezen op Styletoday

    27-07-2011 | 1 reacties
    door Karin Groot

    Happy days in SATC-land. Er zijn geruchten dat er een nieuwe film komt...

    De nieuwe film is hoogstwaarschijnlijk gebaseerd op twee boeken van SATC-schrijver Bushnells’s, te weten ‘The Carrie Diary’ en ‘Summer and the city', en gaat over de beruchte SATC-crew in hun tienerjaren.

    De voorlopige SATC line-up voor de jongere garde? Gossip Girl Blake Lively als Samantha Jones, Selena Gomez als Charlotte, Emma Roberts als Miranda en Elizabeth Olsen als Carrie.



    Wat vinden jullie van SATC? En van de actrices? Ik vind eigenlijk dat ze beter Blake als Carrie hadden kunnen pakken en misschien iemand anders voor Charlotte, ik vind Selena Gomez niet echt bij Charlotte's karakter passen zeg maar.


    Rainbows on my staircase ~

    Het interesseert me eigenlijk niet zo..
    Maar leuk voor de fans als er een nieuwe film komt! (bloos)


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Ik ken het niet? Is het een boekenreeks ofzo? (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Padalecki schreef:
    Ik ken het niet? Is het een boekenreeks ofzo? (:
    Sex and the City. Die serie, films en boeken? (:


    Rainbows on my staircase ~

    Edit: Oh, nu herken ik de afkorting, natuurlijk ken ik dat! Ik heb d'r wel aardig wat van gezien.
    En ik ben ook dol op de actrices, vooral Blake Lively, dus wie weet dat ik de film wel ga kijken als ie uitkomt ^^

    [ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 16:09 ]


    “Love is a contradiction.”

    EMIN3M schreef:
    (...)Sex and the City. Die serie, films en boeken? (:


    Aaaaah dat! Ja, daar heb ik al wel wat over gehoord, maar ik heb er nog nooit naar gekeken. Vandaar dat ik het ook niet herkende aan de namen enzo.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Oeh, als Blake, Selena en Emma meedoen, wil ik hem wel zien (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.