• Ik ga overmorgen op vakantie en ik heb nog niks om in te zwemmen
    Nu ga ik zo met mijn moeder kijken
    En ik vroeg me af>
    Weten jullie waar je leuke tankini's kan krijgen?
    Geen bikini, want dat mag niet van mijn moeder omdat het niet bij mijn figuur past


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Wat is een tankini? Ik ken bikini, badpak, monokini, etc ... Maar aan tankini? x


    cupcake unicorns

    Barbiedoll schreef:
    (...)

    Nou eh.. ik heb een vriendin, die niet heel eh.. mager is zegmaar en haar moeder wil ook niet dat ze bikini's draagt. Omdat ze niet wil dat haar kind 'voor gek loopt' of zoiets. Dus die draagt ook tankini's.
    Fijn als een moeder zich voor een dochter schaamt ;____; Goed voorbeeld enzo voor haar kind en ook goed voor het eigenwaarde van die vriendin van je. Ocherm :/.

    @OT Ik zou het zo eigenlijk niet weten, aangezien ik altijd gewoon een zwembroek met daaronder bikini en een shirtje draag, omdat ik sowieso heel snel verbrand enzo -als ik ooit al ga zwemmen-. Ik weet niet hoe oud je bent en of je het zelf eens bent met de beslissing van je moeder, maar je moet je door een ander natuurlijk niets aan laten praten dat je iets niet mag of niet kan dragen :Y).

    Succes met zoeken naar zwemkleding :Y). Ik weet trouwens niet precies wat aan tankini is maar is een badpak dan geen optie? Of komt dat op hetzelfde neer?

    [ bericht aangepast op 28 juli 2011 - 2:32 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Stymest schreef:
    Wat is een tankini? Ik ken bikini, badpak, monokini, etc ... Maar aan tankini? x

    Een Tankini is een soort Bikini, alleen dan is het bovenste stuk aan de onderkant wat langer, zodat het de buik bedekt. Zoals dit:




    OT: De Bijenkorf?

    [ bericht aangepast op 28 juli 2011 - 2:36 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    @Het plaatje. Ik snap het nut niet van die Tankini? Dan kun je toch net zo goed een badpak pakken of ben je dan ineens een noob ofzo tegenwoordig :3?


    Wie du mir, so ich dir.

    Jonsu schreef:
    @Het plaatje. Ik snap het nut niet van die Tankini? Dan kun je toch net zo goed een badpak pakken of ben je dan ineens een noob ofzo tegenwoordig :3?

    Ik ook niet maar goed, ik dacht een plaatje maakt mijn uitleg wat duidelijker.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    (...)
    Ik ook niet maar goed, ik dacht een plaatje maakt mijn uitleg wat duidelijker.
    Ja dankjewel, nu weet ik tenminste wat het is :Y)!


    Wie du mir, so ich dir.

    Bedankt voor de tips
    Ik heb er 1 bij de intersport
    en 1 bij de livera gekocht
    Ik heb nog een leuke gezien die ik miss vandaag nog ga kopen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Waarom dat ik hier aan? (cat)


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    Waarom dat ik hier aan? (cat)


    omg, mijn broer heeft die foto gister op het activiteiten centrum(hij is gehandicapt) bewerkt met zijn eigen gezicht erin


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prim schreef:
    (...)
    omg, mijn broer heeft die foto gister op het activiteiten centrum(hij is gehandicapt) bewerkt met zijn eigen gezicht erin

    Haha, dat vind ik écht stoer :3


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    Waarom dat ik hier aan? (cat)



    Omg(wbw)


    I´m nothing special.

    Tranquillity schreef:
    Mag jij zelf niet kiezen wat je draagt? oO
    Ik zou eens naar een lingeriewinkel gaan..


    Food.

    CountMeIn schreef:
    Waarom dat ik hier aan? (cat)



    Ik wil ook nog zo'n ding hebben :D

    Staat me vast stoer en sexy! ;)


    quidquid excusatio prandium pro